uitgerekend september 2007

Hoi Nanking

Ik zag dat mijn naam in je lijstje stond van moeders die uitgerekent zijn in september. Je wist alleen niet of dit mijn eerste kindje was. Dit word mijn derde kindje, Dus je mag je lijstje weer opnieuw aanpassen (haha) sorry ik had het erbij moeten vermelden.

Groetjes zwanger moedertje
Uitgerekend 2 September 3e kindje

Hoi allemaal,

Ik ben Manon, ik ben 29 jaar en zwanger van de derde. Ik ben 14 september uitgerekend. Ik heb in mei een bbz gehad, dus het zijn spannende weken nu. Ik moet de gynacoloog bellen voor een echo over twee weken. Dan weten we tenminste of het goed zit.

Groetjes, Manon.

Bij deze wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap. Vorig jaar had ik eind januari een positieve zwangerschapstest en was 27 september uitgerekent. Mijn zoontje Dean is uiteindelijk op 5 oktober geboren. Geniet van jullie zwangerschap. Ondanks alle kwaaltjes en ongeduld tegen het einde. De zwangerschap is  zo voorbij hoor!

Groetjes,

Nelly
September 2006

hoi meiden!

ik ben nieuw hier op het forum, me net aangemeld! weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben en gisteren bloed laten prikken en als het goed is hoor ik donderdag meer! waarschijnlijk is mijn situatie iets anders als jullie want hier was het niet gepland, was gewoon aan de pil en deze geen dag vergeten!heel erg schrikken omdat ik nog in mijn opleiding zit, we nog geen huis hebben enz enz.. gelukkig heb ik een vaste vriend waar ik al 3 jaar gelukkig mee ben :)
ik merk nog niet veel van mijn zwangerschap behalve dat ik veel moet urineren en niet meer ongesteld word... als het goed is krijgen wij in september ons wonder!

liefs

Hallo meiden,

Weten jullie wanneer er een echt sept forum komt of moeten we dat ergens vragen ofzo??
Groetjes,

MamaJudy.

Hoi,

Ik kon gisteren helemaal niet inloggen en ook geen onderwerpen lezen. Gelukkig doet het forum nu weer normaal.
Gisteren is er iemnd van moeders voor moeders geweest. Ik ga volgende week vrijdag beginnen. Ik wilde eerst wat later reageren, omdat ik bang was dat het nu weer snel over zou zijn. Uiteindelijk toch eerder gebeld.
Ook heb ik de verloskundige gebeld en ik kan 7 februari om 9 uur terecht. Spannend allemaal hoor.

Gr Carmen

Goeiemorgen allemaal! Ik heb gisteravond de test gedaan en ja hoor! Positief!! Twee dikke roze strepen! (hebben te test van MatCare gebruikt, prima dus en niet duur)

Als alles goed is ben ik dus rond 10 september uitgerekend! Helemaal blij dus, het is natuurlijk wel heel spannend of alles goed zal gaan!

Groetjes, Mirjam

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik iedereen feliciteren met het nieuwe leven.

Ik ben nieuw dus zal ik me even voorstellen. Ik ben Nelia, 20 jaar en in verwachting van ons eerste kindje dus allemaal nog heel erg spannend. De uitgerekende datum is 11 september 2007 dus ben ik nu 5 1/2 week. Ik heb absoluut geen klachten en vind dit  nogal onwerkelijk en hierdoor twijfel ik ook wel  een beetje. Ik heb de vk gebeld en zij zegt: geniet er lekker van en maak je geen zorgen. We hebben een afspraak gemaakt  op 30 januari voor het eerste gesprek en de eerste echo om te kijken of ik misschien toch al niet verder bent omdat m'n laatste ongesteldheid maar heel kort was en totaal niet hevig wat normaal wel het geval is. Dus nu is het verder nog maar even afwachten.

Groetjes Nelia

Terug
Bovenaan