uitgerekend september 2007

Hoi dames,

Ik heb de stukjes gelezen hieronder en zag dat sommige mensen ook in het begin pij in dr buik hadden. Bij de eerste had ik op de dag van mijn uitgebleven NOD ook krampen en dacht toen dus totaal niet aan een zwangerschap. Nu vandaag weet ik zeker dat ik zwanger ben, maar heb tegelijkertijd ook weer een opgeblazen gevoel en af en toe steekjes (net alsof ik flink moet gassen dalijk ; )) Kennen jullie dit gevoel?

Gr Carmen

hoi allemaal,

hoe gaat het met al mijn zwangere vriendinnen!!!??? Zijn jullie de dag vandaag een beetje goed door gekomen.

liefs patricia

ja hoor patricia, de dag is weer om, al had ik er vandaag wel veel moeite mee.
dit was een werk dag voor mij en omdat ik een eigen hondentrimsalon heb, ben ik dus mega druk. en ik kan je melden dat dat nu niet over rozen gaat.
ik ben veel duizelig en voel me echt rot. dit had ik de vorige zwangerschap ook en gelukkig gaat het na verloop van tijd over.
hebben jullie dat gevoel ook alsof je in een achtbaan zit? de hormonen gieren echt door mijn lijf. grrrr
gisteren is er iemand van moeders voor moeders geweest, ik heb weer besloten om mee te doen, de vorige keer ook. het is voor een super goed doel en met vrienden die via ivf zwanger willen worden, heb ik toch een beetje het gevoel dat ik help, al doe ik het natuurlijk niet voor mijn eigen gevoel.
zijn er hier meer dames die meedoen??
fijn weekend allemaal.
greetz christel

Hoi Christel,

Ik wacht nog heel even met aanmelden voor moeders voor moeders. Ik had me de vorige keer ook aangemeld en een week later was het over. Ik weet dat een weekje helemaal niets uitmaakt, maar ik voel me daar prettiger bij. Volgende week ga ik ook een afspraak maken bij de verloskundige. Ik ben trouwens ook nog niet zo ver als dat jij bent.

Gr Carmen

hoe ver ben je nu dan carmen???
ik ben a.s woensdag 6 wekn, dus ook nog niet zo lang, maar we blijven positief.
vanmiddag ga ik op kraambezoek bij mijn stagiare, lijkt me weer leuk om zo'n hummeltje te zien. al is deze wel iets kleiner dan mijn eigen zoontje toen. mijn ryan woog 4485 gram bij de geboorte, een hele kerel dus en dit mannetje weegt 2200 gram, dat scheeld meer dan de helft. ben benieuwd.
ik moet wel zeggen dat de bevalling van zo'n flinke niet leuk is, maar hij kon wel tegen een stootje.
gr. christel

Hoi Allemaal,

Voor de nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd!!!!
Christel, ik heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders. Had echt het gevoel dat ik dat moest doen (wilde doen ook hoor)Wij zijn zelf na 8 kuren Clomid zwanger geworden, dus ik ken het gevoel wat je hebt als het zwanger worden niet lukt maar al te goed en als ik   een bijdrage kan leveren voor andere mensen dan doe ik dat. (al lijkt het me wel een gedoe met die flessen in mijn kleine toiletje hihi) Ik had me via internet aangemeld en maandag moet ik haar even terugbellen, ze stond op mijn voicemail.
Ik heb nog steeds regelmatig menstruatieachtige krampen en ook al vlagen van misselijkheid, ik zweef echt een halve meter boven de grond, ik ben benieuwd hoelang ik ons grote geheim voor me kan houden.... Wanneer vertellen jullie het je omgeving? Mijn zusje weet het al, zij is 8 weken geleden bevallen. Ik vraag me af hoelang ik het voor mijn collega's verborgen kan houden. Ik was op dieet, maar moest daar natuurlijk mee stoppen, gebruikte maaltijdvervangers, dus ja dat valt natuurlijk meteen op. Maar een smoes verzonnen dat ik te snel afviel en van de huisarts t advies kreeg eerst weer een paar weken gewoon te eten. Kreeg ik van mijn collega die gekookt had een half doorbakken tartaartje aangeboden, maar moest daar vriendelijk voor bedanken..... grappig en lastig hoor....
Iemad schreef dat ze 25 januari voor de eerste controle moest: Ik ben afgelopen vrijdag naar de gyn. geweest, voor een test ter bevestiging en moet de ook 25ste voor de eerste echo, ik tel nu de dagen al af...
Een fijn weekend nog voor iedereen,
groetjes van Mickey

He wat leuk Christel, dat je, je eigen trimsalon hebt!!! Lijkt me leuk werk, ik heb een westie en een lab. en als ik met de westie bij de trimmer kom lijkt me dat ook altijd zo leuk om te doen. We hebben wel eens geprobeerd onze westie zelf te trimmen, maar het resultaat was bepaald niet toonbaar, want toen we bijna klaar waren wreef hij met zijn rug over de tondeuse (hij kan niet meer geplukt worden) en was er een hele hap haar weg van zijn rug, hij heeft dus een paar maanden voor gek gelopen, en wij daarbij....

hoi allemaal!!!

Wij hebben vandaag het goede nieuws aan de opa's en oma verteld en aan de oom en tante. Het geluk kon echt niet op. Ben blij dat ze het weten, kunnen we samen gaan aftellen. Christel en Mickey ik heb ook nagedacht over moeders voor moeders. Ik vind het ook een goed idee. Ook wij hebben die clomid behandeling gevolgd en het maakt je onzeker en zou graag iets terug doen voor alle andere vrouwen die ook graag een kindje willen. Zouden jullie me er iets meer over kunnen vertellen?? Hoe gaat dat dan precies?
Ik las al met flessen in de weer.......

Voor iedereen een heel fijn weekend.

Liefs patricia

Terug
Bovenaan