Uitgerekend september 2017

Ik vroeg me al af waar de topic was gebleven haha!

Hier nog steeds geen kwaaltjes en symptomen! Morgen de vk bellen voor een afspraak. Door mijn werk kon ik niet eerder bellen, geen privacy! Ik lees verschillende verhalen dat je ook een pretecho met 6wk kan laten maken.. Zit er erg over te twijfelen.. aan de ene kant neemt het hopelijk de onzekerheid weg, aan de andere kant is het niet bij je eigen VK.. wat vinden jullie? Wachten tot 8/9wk?

Ja ik heb ook geen idee waarom die verwijderd is. Ik heb het ook erg koud, normaal heb ik het altijd snel warm. Morgen eerste echo met 6 weken.

Jennifer, lastig inderdaad.  Ik weet niet of ik het zelf had gedaan als we niet via het ziekenhuis die echo konden krijgen.

Hallo allemaal! Hier ook begin september uitgerekend, weet nog niet precies wanneer maar me laatste ongie was 28 november. Omdat me vorige zwangerschap buitenbaarmoederlijk was heb ik vandaag de eerste echo al gehad. Helaas was er nog niks te zien behalve de vruchtzak. Dus kijk wel uit met te vroege echo's want het kan je ook onzeker maken. Ik moet over 2 weken terug komen. Leuk zo'n forum van deze tijd internet staan alleen maar oude haha! Succes allemaal

Nikki, had je een regelmatige cyclus? Ik heb morgen mijn eerste echo in het ziekenhuis, zit ook ongeveer gelijk met mijn eerste dag van de laatste menstruatie. Ons is vertelt als het inderdaad klopt dat we 6 weken zwanger zijn morgen we het hartje kunnen zien kloppen.  Ik had wel altijd redelijk regelmatige cyclus (28/30) dagen. 29-12 voor het eerst positief getest. Daarvoor ook niet geprobeerd, ging er helemaal niet vanuit.

Spannend, Yaelle! Laat je het ons weten hoe het ging?

Ik denk dat we toch maar wachten met 8/9wk echo. Ook nog vroeg zat!

Nikki, gefeliciteerd!

Mael- heel gek.. heel bijzonder.. onwerkelijk.. het idee dat je lichaam nu twee harten huist.. natuurlijk was de embryo ontzetten klein en het hartje nóg veel kleiner 6w ontzettend blij dat alles ee goed uitzag en dat het er 1tje was.. teste namelijk dik een week vroeg al knal positief! Mag de 25ste voor een 8w echo. Ben nu al zo nieuwsgierig hoe die eruit zal zien!

spannend dames!

6w/ 02.09.2017

Hi allemaal,

raar dat het topic is verwijderd. Ik ben volgens mijn berekening 8 sept uitgerekend. Krijg 24 januari mijn eerste echo nog 11 daagjes wachten, voelt alsof de dagen echt voorbij kruipen!

Nou hier ook Ruby! De dagen duren zo lang.

Dindag komt bij mij een mevrouw van moeders voor moeders langs. Ben benieuwd.

Terug
Bovenaan