Uitgerekend september 2017

Hoi meiden, hier ook;) Ben 12 sept uitgerekend. Ben vandaag 6 weken, en heb over 2 weken afspraak bij VK, maar dan doen ze nog geen echo toch? Wat denken jullie?

Ik ben nu 7 wk zwanger maar ik krijg maandag wel een echo zoals ik begreep. Moet met goed gevulde blaas komen aldus VK...

Vond het ook best wel vroeg maar de VK zal het wel weten neem ik aan. Echo zou mij toch wel geruststellen. Heel af en toe slaat bij mij de twijfel toe en het besef is er ook niet altijd.

@EV93,

Vervelend dat je zo'n last hebt van de kwaaltjes. Ik ben ook misselijk maar meer in de zin van geen eetlust. En koud, ja daar kan ik ook over meepraten.

Vervelend dat je je moet ziekmelden. Ik ga komende week mijn leidinggevende inlichten. Vrij vroeg vind ik, maar ik zie niet hoe ik het anders kan doen. Onze ouders gaan we het zondag vertellen. Liever wilde ik de echo afwachten, maar onze ouders gaan voor mijn leidinggevende vind ik...

Ik hoop dat je er uit komt!

X

Wij hebben 9feb de eerste echo, nog 4 weken wachten , het lijkt wel 4 jaar haha! Ben dan 8 of 9 weken. Ben blij dat ze dan al een echo doen! Wachten tot 10 of 12 weken zou ik niet trekken haha. Hier nog steeds ook erg onzeker en idd bang dat t mis is of mis gaat. Mijn baas en leidinggevende zijn wrs 1 van de laatste die het te horen krijgen. We wonen in een klein dorp en bij een collegaatje hadden ze het ook al verklapt aan een andere collega die nog van niks wist.. eerst familie en vrienden. Als de eerste echo goed is willen we wel al onze ouders inlichten en die moeten dan nog 3wk hun mond houden haha!

Als ik al jullie kwaaltjes lees ben ik toch meer zwanger dan ik dacht. Dorst, geen eetlust en koud had ik nog niet echt als zwangerschapskwaaltjes erkend. Super grappig om te lezen!

Ik heb net eerste echo gehad. Waarschijnlijk precies 6 weken zwanger, maar nog geen kloppend hartje te zien helaas.(waarschijnlijk komt dit omdat de echo te vroeg was). Verder zag alles er goed uit. Moeten nu 25 januari terug komen, dan moet het hartje zeker kloppen.

Terug
Bovenaan