Uitgerekend september 2017

Zitten we dan allemaal in het zelfde schuitje haha! Ooo goed dat je daaraan mee doet! Ik woon op aruba helaas hebben ze daar geen moeders voor moeders

He meiden , gefeliciteerd allemaal wij hebbben 30-01 de eerste echo voorlopig uitgerekende datum 08-09-2017 !!  Jullie af en toe ook last van slapeloze nachten? Lig nu alweer 1,5 uur wakker

Mijn kwaaltjes bestaan uit dorst! Heeft iemand anders dat ook? Als ik wakker wordt lijkt het net alsof ik een avond ben gaan stappen, zon droge mond. Ik moet echt continue water bij mij hebben.

Nog niet echt moe, wel regelmatig misselijk en gevoelige borsten.

Fijne dag!

Wij volgens de berekening 9-9-17, spannend! Ben zelf de 6e jarig
<p style="text-align: center;">Ik ben gister bij een vrouw van Moeders voor Moeders geweest, wel even wennen hoor dat plassen in die kan, vooral 's nachts</p>
<p style="text-align: left;">Verder slaap ik ook niet meer echt heel goed, en idd ook continue dorst en een droge mond gevoel.</p>
<p style="text-align: left;">26 januari eerste echo, heel veel zin in. Het wachten duurt inderdaad lang</p>

Dat dorst herken ik zeker en normaal totaal geen last van. Door me operatie heb ik geen regelmatige cylus meer dus Maby ben ik gewoon een stuk minder ver en was er daarom nog geen vruchtje te zien. We wachten geduldig af zoals iedereen hier haha! Gefeliciteerd allemaal!!

Ja! Ik, ik ben 3 september uitgerekend. Dinsdag hebben wij een echo. Nu dus 6 weken en 5 dagen zwanger.

ik heb al behoorlijk last van kwaaltjes.. ben heel erg misselijk (de gehele dag door) moet overgegeven en ben heel moe. Hebben meer vrouwen hier last van? Ik heb mijzelf ziek gemeld op mijn werk.. het was echt geen doen, ik heb gezegd een buikgriepje maar twijfel of ik het moet zeggen tegen mijn leidinggevende.. verder weet nog niemand het.

iemand tips voor mij??

Ik heb mijn eerste echo 6 februari. Ik durf alleen nog niet zo blij te zijn omdat ik bang ben dat het mis gaat, zoals bij velen in mijn omgeving bij de eerste. Ook ben ik zwanger geworden met behulp van Clomid.

Ik kan pas genieten als ik het boontje gezien heb en het hartje heb horen kloppen.

Zijn er meer met deze angst of ben ik de enige?

Gefeliciteerd alle zwangeren!

Terug
Bovenaan