Uitgerekend september 2017

He lieverds, vannacht 1 keer wakker geweest en geen donkere afscheiding gezien. Had vannacht gedroomd dat ik borstvoeding gaf aan de beeb... heel apart was dat.

Als ik vandaag nog één keer die afscheiding heb ga ik wel even bellen om mezelf gerust te stellen maar moet zeggen dat jullie dat eigenlijk voor nu wel doen.

Thnx meiden

Hoop ik ook voor hou Marjo. Heb even rustig alles terug gelezen en kwam je verhaal tegen. Heftig! En logies dat je nu nog voorzichtig bent!

Voor ons is dit na 2 jaar proberen eindelijk raak en ben daarom zo in de wolken dat het eindelijk heeft mogen slagen. Ik wil niet teveel denken aan wat er mis kan gaan en wil genieten van dit moment wat stress lijkt me voor de beeb ook niet goed.. Al ben ik na dat ik net alle verhalen heb terug gelezen ineens toch wel een beetje bang geworden!

En Cobie1990, voor jullie wel heel bijzonder dan, na zo lang proberen. Voor ons was het echt een verrassing, wij waren er nog niet zo mee bezig. Maar evengoed zijn we er blij mee.

Ja zo'n verschil kan erin zitten Manon! Ook voor ons na 2 jaar is het ook wel echt een verassing hoor. Een vallende ster gezien en een wens gedaan, deze kwam een maand later uit. Zo bijzonder. Maar extra spannend of het nu goed mag gaan, is dat niet zo ben ik zo bang dat het weer zo'n zwaar proces word. Mijn vriend en ik kunnen ook eindelijk weer echt van elkaar genieten zonder te moeten! Xx

Terug
Bovenaan