Uitgerekend september 2017

Hoi Deetje,

Hoe ben je de nacht doorgekomen? Is er nog meer gekomen? Ik hoop dat ik je misschien een beetje gerust kan stellen met mijn verhaal.

Bij mij zit de angst er goed in, iedere dag, door de miskraam van mijn vorige zwangerschap die pas bij de echo werd ontdekt.

Deze zwangerschap dus vol met paniek. En bijna 2 weken lichtbruine afscheiding gehad vanaf 5,5 week ongeveer tot afgelopen vrijdag zo'n beetje. En niet zo'n beetje ook, maar echt een paar inlegkruisjes vol op een dag. Vorige week zondag in ene paniek, het was donker bruin gekleurd.. en later een klein bloedstolsel bij het afvegen. Ik had ook werkelijk waar het idee dat ik al een paar uur buikkramp had... We zouden de donderdag daarna de echo hebben, maar besloten die zondagavond gelijk de vk te bellen. Ze maakte met ons de volgende ochtend nog een afspraak voor een echo. Daar zijn we helemaal gerust gesteld en hebben we een mooi kloppend hartje gezien en een vruchtje met dezelfde grootte als verwacht voor de duur van de zwangerschap.  De vk vertelde mij dat alle soorten afscheiding en bloedverlies mag in de eerste periode van de zwangerschap.

Als ik jou was zou ik lekker de verloskundige bellen voor een vroege echo zo snel mogelijk! Dan weet je maar gelijk waar je aan toe bent! Heel veel sterkte!

@jennifer 2690

ik heb berichtje uit je buik , kan je je voor aanmelden. Krijg je wekelijks een email met video hoe de spruit zich ontwikkelt !

Jeetje Marjo kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent en in paniek was! Blij voor je dat alles er goed uit zag, een hele geruststelling.

Deetje ook ik hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen.

Nu ik dit aan het typen ben zit ik te genieten van een broodje tonijn, 5 weken geleden niet aan moeten denken, gek hè?!

Vandaag ben ik 4.5 weken en het begint nu steeds meer door te dringen.. Ik word mama!

Jekkes een broodje tonijn op de vroege morgen haha! Ik heb eigenlijk alleen dingen die ik niet meer lekker vind...

Hier nog geen mama besef hoor! Ik denk dat dat bij mij pas komt als we het openbaar maken en ik een buikje krijg.

Dag meiden, ik lees nu over dat bloedverlies en moet zeggen dat ik ook al een tijdje een beetje ongerust ben. Heb nu namelijk ook al ruim een week last van bruinverlies. Heb vorige week contact opgenomen met de vk maar die zei dat ik me pas zorgen moest maken wanneer het helderrood werd en ik er erge buikkrampen bij zou krijgen. Daar houd ik me maar aan vast. Maar zou graag willen dat het zou stoppen! Elke keer bang om naar de wc te gaan:( Ben nu 5,6 week en moet nog tot volgende week vrijdag wachten op 1e echo..

Genieten? Nee absoluut geen sprake van. Eerst maar eens de gevarenzone van 3 maanden passeren. Weet niet zo goed waar ik nu al van zou moeten genieten, de onbezorgdheid is na de miskraam de volgende keer wel weg hoor!

Hallo allemaal

zover nu bekend ben ik uitgerekend op 17 sept

en ben ik nu 6 w 2 d allemaal super spannend heb we eerst afspraak bij vk op 7 feb vind allemaal super spannend en ook wel eng

xxx

Terug
Bovenaan