Uitgerekend september 2017

Dat is bijzonder... heel fijn voor jullie!
En nog een voordeel: Je hebt nu de komende 7 maanden geen last van een week ongesteldheid, dus ongestoord genieten:)

Ik heb ook echt nog geen mama gevoel en ondanks dat ik me super voel en geen last heb van (enge) kwaaltjes weet ik ook niet zo goed waar ik van moet genieten. Dat betekend niet dat ik er niet blij mee ben, na een jaar proberen en verschillende onderzoeken was ook dit een verassing voor ons. Je verliest een beetje de hoop en als t dan wel zo is denk je "he.. hoe wat waar wanneer" haha. Het genieten begint voor mij pas na de echo dan weet ik zeker dat ik zwanger ben want buiten de positieve testen vraag ik me nog steeds wel eens af of het wel zo is!

Hebben jullie ook zo'n honger? Ik ben bijna niet te houden, word er soms ook misselijk van van de trek! Kan wel blijven eten (niet goed haha)

Zijn er al een paar meiden bij die niet willen weten of het een jongetje of een meisje word? Wij willen het niet weten (moeilijk!)

@jennifer 2690

Dat is een bekend gevoel hoor het twijfelen of het nu wel echt waar is. Hoewel ik wel wat kwaaltjes heb denk ik ook telkens eerst maar de echo afwachten. Op een gegeven ogenblik durf je ook haast niet meer te hopen op een zwangerschap.

Ik wil wel graag weten wat het word maar dat duurt nog wel even geloof ik voor dat te zien is.

Met een week of 15 al toch? Na de 12ek echo weer een datum om naar uittekijken! Ben wel heel benieuwd wat er dan allemaal voorbij komt! Volgens mij wilt bijna iedereen het weten. Al een voorgevoel? Mijn voorgevoel zegt een meisje (op de dag dat we de uitslag van de onderzoeken kregen van het ZH zagen we een boek liggen met heel groot de naam van het meisje die we in gedachten hadden, ik zat toen een paar dagen voor NOD en we zeiden tegen elkaar dat het een teken was, paar dagen later positief getest) maar mijn vriend denkt nu ineens een jongen dus lekker uiteenlopend haha!

Hier nog geen idee wat het is, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat het me niet uit maakt, als het maar gezond is! Lekker cliché haha. Ik hoef het dan ook niet te weten, vind neutrale dingetjes ook eigenlijk het leukste!

Hier ook de hele dag dikke honger, eet ik dan nog niet word ik langzaam aan misselijk.. maar zit wel zo vol! Eet in totaal niet meer dan hiervoor denk ik.

Ik zou het ook graag willen weten ook al duurt het nog wel heel lang voordat die tijd aan breekt

zijn hier ook vrouwen die het eng vinden om naar het toilet re gaan om te plassen

Leuk dat je het ook niet wilt weten! Tuurlijk maakt het niet uit als het maar gezond is! Maar de controlefreak in mij vind dat weer dat ik als moeder moet "voelen" wat ik draag hihi. Gek dat t nu al vast staat enzo maar we weten het nog niet!

Ik vind het niet eng om naar de wc te gaan maar het eerste wat ik doe is kijken of.. ik eet idd ook niet veel meer maar de trek is wel erger haha. Moet. Nu. Eten.!

Terug
Bovenaan