Uitgerekend september 2017

Lijkt mij een prima beslissing Verity. Anders blijft het toch de hele tijd in je hoofd spelen.

Ik ben nu 14 weken, maar ook hier geen extreme misselijk. En ik heb geen enkele keer gebraakt. Ik wacht alleen op meer energie. Dat zou wel leuk zijn.

@Rianne. Ik werk nu 32u in onregelmatigheid. Eerst dacht ik tot 36 wk door te werken, maar sinds kort twijfel ik of ik toch niet liever stop met 34 wk.

En het liefst wil ik hierna zo min mogelijk werken. Dus ik speel met de gedachten om 24u te gaan werken. En dan een periode ouderschapsverlof op te nemen zodat ik op 16u uitkom. Maar moet hier nog wel even goed naar kijken en met mijn partner bespreken. Het moet financieel natuurlijk ook kunnen.

Weet jij het al wat je gaat doen?

Verity, ik ben benieuwd hoe het met je gaat en hoe het vanochtend gegaan is in het zhuis.

Ook wij hebben bij de uitslag van de combinatie test en verhoogd risico gekregen 1:120. Vanochtend zijn ook wij in het Zhuis geweest en hebben we voor de NIPT test gekozen. Helaas laat de uitslag 2 tot 3 weken op zich wachten. Als de uitslag van deze NIPT test positief is op het Down syndroom dan moeten we de vruchtwaterpunctie uit laten voeren. Dus het is nog even spannend ook voor ons. Al heb ik ook in mijn achterhoofd dat er 119 kinderen gezond geboren worden.

Ik denk dat ik 3 dagen in de week blijf werken, op deze manier kan ik mijn werk uit blijven voeren en blijft het financieel ook allemaal mogelijk voor ons.

Ik ben blij dat ik gegaan ben, stond binnen 20min weer buiten, ze heeft 2 buisjes bloed afgenomen, die vrouw zei de meeste vrouwen wat hier komen krijgen gewoon goed bericht en toen begon zei ook over de kansberekening van de combinatie test en dit (nipt) is dna bepalend.

Moest wel een hele lijst invullen met ziektes enz in de fam zoals; epilepsie, down, kanker, blind, doof enz maar daar komt niks van voor bij ons gelukkig..

Nu is het inderdaad afwachten.. Worden 2 hele lange weken. Ben nu 15,3 maar durf nog steeds niks te kopen..

Succes en sterkte!

Fijn dat het afgenomen is Verity. Sterkte met wachten. Je leest veel trouwens wel veel dat er vaak toch een gezond kindje is terwijl de combinatie test een hoge kansberekening aangaf. Ik hoop dat dit voor jou ook zo is.

Snap dat je niks durft te kopen. Ik durfde dat ook niet eerst. Wilde eerst de combinatietest afwachten. Maar ook al was die goed bij mij lukt het me nog steeds niet. Ik kijk wel. Maar laat het dan toch hangen. Zo stom. Maar ik vind het nog steeds zo onwerkelijk dat het haast niet te geloven vind.

Ja dat klopt wel Essjes, hoop dat dat in ons geval ook zo is.

Wanneer heb jij de test gedaan Rianne?

Ik kreeg gister 'n mail en daarin stond dat ik de uitslag binnen 14 dagen kan verwachten na ontvangst van het staal, maar wat duurt wachten lang zeg, verschrikkelijk :(

Ik ben op dezelfde dag als jou geweest Verity. Het wachten duurt idd lang, ze gaf bij ons 2-3 weken aan. Wordt jij gebeld of krijg je een brief? Wij worden sowieso gebeld ongeacht de uitslag.

het schijnt dat ze ook het geslacht van de baby kunnen zien, daar ben ik dan ook wel benieuwd naar..

Ze zouden me bellen en als ik niet opneem de voicemail inspreken en een mail sturen.

Wij krijgen volgens de verloskundige en nog een andere echoscopiste waar we speciaal voor de geslachtsbepaling heen zijn gegaan een meisje. Dus ga er vanuit dat ze gelijk hebben als er iets anders uit komt klopt er iets niet denk ik..

succes met wachten

Hallo allemaal,

ik zou me graag in de groepsapp willen voegen, kan iemand mij  vertellen waar ik naartoe moet mailen?

Terug
Bovenaan