De echo gisteren was fantastisch! Ik heb 3 kwartier naar mijn kindje kunnen kijken. Het verschil met 2 weken terug was enorm, toen was het nog een boontje en nu een heel mensje (10 w+2 d), wel in alienstyle nog natuurlijk. Maar armpjes, beentjes, handen, ruggengraat, kaakbeen en neusbotjes allemaal duidelijk zichtbaar. We hebben hem van alle kanten kunnen bewonderen. De hersenen zagen er goed uit voor deze fase en o wat was hij bewegelijk! Telkens draaien en zwaaien, hij had even de hik (dus drinkt vruchtwater wat goed is), hij zette zich af tegen de baarmoederwand en we hebben hem zelfs even zien duimen. Wel vreemd dat je van al deze activiteit in je buik nog niks voelt. Hoe langer we keken naar het echobeeld hoe sneller je dingen zelf ook gaat zien en herkennen. Ik heb ook filmpjes gemaakt voor mijn vriend die nu in Afrika zit voor een bruiloft, hij was zo verrast en blij. Het word gelijk een heel stuk echter. Hij maakte zich best zorgen of alles wel goed zou gaan en dat is nu een stuk gezakt, dat is wel heel fijn. Ik ben zo blij en blijf de filmpjes maar over en over kijken. We kregen ook nog 5 echo foto's mee, dus ik kon mijn moeder (die mee was) ook blij maken met een foto voor haar.
Over 2 weken komt mijn lief thuis en dan hebben we de dag erna gelijk weer een echo (de geplande officiële termijnecho). Dan kan hij het ook life zien.
Over 2 weken komt mijn lief thuis en dan hebben we de dag erna gelijk weer een echo (de geplande officiële termijnecho). Dan kan hij het ook life zien.