Uitgerekend september 2017

Ja het duurt bij het VUmc allemaal erg lang, ze krijgen de uitslagen dinsdagochtend binnen en daar zaten we nog niet bij, dus ben bang dat ik tot komende dinsdag moet wachten, gelukkig bij jullie goede uitslagen, dus daar hou ik me ook maar aan vast :)

Jaaa zojuist toch door de VU gebeld en met een goede uitslag, ook mijn dag kan niet meer stuk en we kunnen lekker van de zwangerschap gaan genieten!

Ik ben nog helemaal niet bezig met de babykamer eigenlijk. Het lukt me zowiezo niet zo goed om wat te kopen. Van de week voor het eerst wat gekocht. En het waren geeneens kleertjes. Ik denk zelf dat het misschien wel komt na de 20 welen echo. En het voelt alsof ik nog zeeën van tijd heb.

Wat fijn al dat goede nieuws van de testen.

Hier ook nog niks gekocht hoor, wel wat kleine dingen gekregen. We willen graag een nieuw huis kopen en ik ga zo mijn best doen dat dat lukt voordat de baby komt. Mijn lief denk dat dat niet gaat lukken, omdat er ook nog 2 huizen (van allebei 1) verkocht moeten worden, maar hopen mag. We dachten van te voren dat het wel in zijn huis zou passen, maar eenmaal zwanger dacht ik daar ineens heel anders over :)

Terug
Bovenaan