Uitgerekend september 2017

Wij willen graag de Luvion Essential babyfoon met camera van €149,-

2 vriendinnen hebben deze ook en vind hem erg fijn.

Ik ben vrijdag 14 april 20 weken en hebben 13 april de 20 weken echo. En vanavond weer gewone controle :))

Haai lieve meiden

Hier de eerste zwangerschap , en nu 17+5. We weten ook al wat het wordt , en zijn since afgelopen zaterdag voor bijna 90% eens hoe ZE gaat heten :)

Afgelopen week ook bij prenetal genoeg spulletjes gekocht bij de mama mazzel dagen ,

helaas vinden we het een heel erg gedoe met de kinderwagen , er zijn 100 verschillende hebben verschillende functies  en Oow waarom niet gewoon 1 standaard maar dan met 100 verschillende kleuren !

we zijn rond 6 september uitgerekend dus echt begin september , maar stiekem het idee dat ze net zo eigenwijs is al der mama en eerder komt !

En onze 20 weken echo staat geplant op 20 April ( hier voor heb ik best kriebeltjes omdat ik de angst heb dat er iets mis is met der )

@ Essjes: Hier idd een verrassing!
Jammer dat je de baby nog niet kunt voelen. Is dit jullie eerste? Dan duurt het ook vaak al langer...Hopelijk snel, is zo bijzonder!

Zo leuk he, om lekker wat leuks te kopen!! Extra genieten...

Ik heb zelf ook een bv kussen gebruikt. Het is fijn om een stevige te hebben, die echt helemaal tegen je aan komt te liggen. Werkt het beste. Ik woon zelf niet in NL, dus weet niet veel over merken/prijzen verschillen.

@sparkle, is inderdaad de eerste. Dus nog een vertragende factor :-( En ik zal eens letten op de stevigheid bij bv kussens en kijken of ik verschil voel. Welk land woon je dan? Ben benieuwd. Tenminste, als je dat wil zeggen ;-)

@ashley, ik heb 24 april de 20 weken echo. Ik vind het ook spannend hoor.  Ook angstig dat er iets niet goed is. Lijkt me normaal toch? Ik kijk er ook wel naar uit om die kleine weer te zien hoor :) Ik blijf het nog steeds zo onwerkelijk vinden. We zitten trouwens dicht bij elkaar qua uitgerekende datum, ik zit op 9 sept.

@verity, hoe was je controle? Alles goed?

Ik weet al dat ik een wiegje kan lenen en een ledikantje. Alleen weet ik nog niet of ik een co-sleeper wil. Vind ze wel prijzig, maar het lijkt me zoooooo makkelijk. Maar voor hetzelfde geld wordt ik knetter van alle geluidjes die de baby maakt en zal de kleine naar zijn/haar eigen kamer vertrekken ;-)

De kinderwagen hopen we voor een leuke prijs over te kunnen nemen. Maar dat is nog niet zeker. Heb nog tijd dus ik wacht het af.

Over een weekje weer op controle bij de verloskundige. Nog even geduld dus.

@ Essjes, het ziet er wel onwijs leuk uit zo een co-slaper he, ik denk dat ik het bij de wieg houdt, stap wel 2 stappen uit bed dan..

Ik denk dat ik als verrassing voor mijn man's verjaardag een pretecho in ga plannen, zodat we het geslacht te weten kunnen komen, lijkt me een onwijs leuk kadootje :) We kunnen in onze vakantie dan ook lekker gaan shoppen voor de kleine.

Met hoeveel weken wisten jullie het geslacht, dat kan toch vanaf 16 weken?

@rianne wit

je kan het met 15 weken al zien..

ik ben vorige week geweest..

wij hebben de uitslag laten opschrijven door de verloskundige in een envelop laten doen en snel naar de bakker gereden die maken een taart voor ons..

zondag aanstaande gaan we in heb bijzijn van een groepje familie en vrienden de taart aan snijden dan is de binnen kant dus of roze of blauw..

ook wij komen er dan pas achter miss een leuke verjaardags taart?!

@ Nikki, Dat is een leuk idee, maar ik wil het dan toch eerst zelf weten voordat ik de rest ervan op de hoogte stel.. ik ga proberen een afspraak voor een pretecho volgende week in te plannen, zin in!

Hoi hoi,

Controle was gister prima! Kindje lag goed op schema qua groei..

Voel het kindje sinds zaterdag, indd 'n kriebelig gevoel en maar een paar minuutjes per dag. Meestal in de avond als ik op de bank zit.

Wij wisten het met 14.3 weken en hebben het ook bekend gemaakt dmv een taart.

Terug
Bovenaan