Uitgerekend september 2017

Ja hier ook rustig aan met alles hoor, wel vanmiddag al een gesprek met de kinderopvang, er is er 1 hier heel populair dus daar moet je vroeg bij zijn wil je daar met je kindje heen..

Hallo allemaal ! Vandaag 15+3 1 mei 20 weken echo! Zoo spannend! Ben best al een dikke duik voor iemand van 15 weken! Heb eigenlijk al best veel spulletjes gekocht ! Zoveel lieve leuke kleertjes enzo. Maar de spanning blijft toch heel erg !

Wij hebben in het weekend de kinderkamer, kinderwagen en box besteld voor week 22. Verder nog niks gekocht behalve vandaag roze verf voor 1 muur en morgen beginnen de mama mazzel dagen bij prenatal dus wil dan wel gaan kijken voor wat spulletjes want dat scheelt wel qua prijs..

<p style="text-align: left;">Leuk zeg Verity, ik zie soms door de bomen t bos niet meer en weet echt niet wat ik wil bestellen! Maar goed nog 2 weken en dan vakantie dus dan gaan we maar eens op pad.</p>
<p style="text-align: left;">Van de week wezen kijken voor dagopvang omdat ik 3 dagen ga werken, is toch nog lastig een keuze te maken en 1 bij ons in t dorp is erg gewild dus wachtlijst tot en met april 2018! Misschien maar even verder kijken maar wel op wachtlijst alvast..</p>

Hier ook lekker aan het genieten ondertussen. Vandaag een roze vestje gekocht. Wij weten niet wat we krijgen, maar vind het leuk om voor in het ziekenhuis een echt roze of blauw pakje aan te trekken, nu dus vast een snoezig meisjes outfit gevonden.
En een boek om belangrijke momenten in op te schrijven :) Vind ik altijd zo leuk om bij te houden...
Vandaag ook lekker een paar keertjes t hartje geluisterd, mn schoonzus heeft haar eigen doppler en die mag ik lenen. Kids ook helemaal enthousiast, ook naar hun hartje geluisterd.

Dat is ook een leuk idee Sparkle om dat zo te doen. Jullie willen dus ook niet weten wat het begrijp ik.

Afgelopen weekend naar de swanmarket geweest en een viertal broekjes, mutsje en slabje gekocht. Was eigenlijk wel wat duur, maar zoooooo leuk. En niet alles wat ik zal kopen zal duur zijn dus ik heb het mezelf maar toegestaan ;-)

Gisteren ook even naar prenatal geweest. Maar alleen een broek voor mezelf gekocht. Hebben jullie wel wat gekocht daar? Omdat de mama dagen nu zijn? Ik vind het nog zo lastig omdat ik niet goed weet of iets nou echt goedkoper is of dat het bij met de korting eigenlijk nog duur is. Of dat het met sommige dingen het wel waard is.

Heeft iemand een idee wat een goed borstvoedingskussen is? Er is zoveel variatie qua prijs. Maar wil ook geen duurkoop natuurlijk.

Ik ben nu bijna 17 weken zwanger, maar voel de kleine helaas nog niet. De placenta ligt namelijk aan de voorkant waardoor het langer zal duren. Zijn er meer die dat hebben?

Hoi Hoii!

Ik ben vandaag 18 weken maar voel ook niks op soms wat steken na..

Wij hebben deze week de kamer geverfd en al best veel kleding gekocht bij prenatal nu er 20% op de kleding en meer is.

De babyfoon die wij willen hebben ze daar helaas niet anders had dat wel wat gescheeld met de korting.

Flessen pak ik bij Etos want daar heb je vaak 1+1 gratis en dat is dan voordeliger..

Het verschoonkussen en kledinghangers ook al bij prenatal gehaald want daar was ook 20% korting op dus dat scheelde wel 'n beetje..

Hi meiden!

Ik ben 15+3 en wij hebben gisteren bij de prenatal de kinderwagen gekocht, scheelde bijna €400,- dus echt de moeite waard. Qua kleding wil ik wachten tot ik weet wat het wordt en ga dan lekker shoppen, erg veel zin in!

Volgende week hebben we lekker 2 weken vrij en wil ik de babykamer aan gaan pakken, qua kleuren wordt het grijs/mint/wit, maar heb nog geen leuk behang gevonden.. dus zal nog op zoektocht moeten gaan.

Wanneer hebben jullie de 20 weken echo?

En welke babyfoon hebben jullie op het oog Verity, ik zag er zoveel gisteren, haha

Terug
Bovenaan