Uitgerekend September 2018

Rein a hier ook aankomende week (woensdag) eerste echo.
In september heb ik bij 9 weken een miskraam gehad dus vind het behoorlijk spannend nu. Vooral omdat ik er bij toeval achter kwam en 2 dagen daarvoor een goede echo gehad had. 
De moeheid is ook hier erg aanwezig net als de mega gevoelige tepels.. En de krampjes. Ach het is voor het goede doel. 
De dagen kunnen mij nu niet snel genoeg gaan.. 

Jeetje.....wat hebben jullie die echo's al lekker vroeg!! Ik ben pas 16 februari aan de beurt voor een eerste vk-afspraak en echo. Dan ben ik 9 weken zwanger.
Spannend hoor......ik hoop ook voor jullie allemaal positieve berichten.

Liefs Janine

Hanneke... 
Niet lullig bedoeld hoor maar dat zou betekenen dat je direct na je miskraam zwanger bent geraakt.. 
Ik weet dat je je eisprong kort erop kan hebben maar zo kort nog geen 2 dagen?
Weet je zeker dat je hcg al uit je urine is. Ik heb nog meer dan een maand positief gestest na mijn miskraam. 

@nina, duimen voor goed nieuws. Ik snap je spanning.

@janine. Mogelijk komt dat omdat Nina en ik beide een miskraam hebben gehad. Dan mag je eerder. Alhoewel ik het dit keer ook heb aangegeven graag te willen. Het zwarte vlak van de vorige echo staat nog op mijn netvlies en ik zou graag iets anders zien deze keer. 

Dag dames! Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ook ik mag me toevoegen aan dit septemberlijstje. Ben rond 30 september uitgerekend! Heel spannend... ons eerste kindje.

Hoi!
Het is inderdaad heel spannend allemaal! Ik heb nu echt de zwangerschapskwaaltjes (ben ontzettend misselijk) te pakken, ik denk in combinatie met de griep. Geen fijne combi! 
Ik ben nu ongeveer 9 weken zwanger en heb de eerste echo pas 14 februari. Dat is best wel laat volgens mij! Ik hoop op een mooie echo!
Groetjes!

Rein a 
Vreselijk dat beeld. Ik werd zo weggestuurd uit t ziekenhuis super onduidelijke echo en ze kon het niet met zekerheid zeggen.. Daar sta je dan. 
Toen heb ik particulier voor een echo gebeld omdat ik niet dagen wilde wachten en idd zei zag het meteen.. Wat stort je wereld in he. 
Ik duim voor je dat je alleen nog maar goed beeld krijgt ! Ga jij vaker voor een echo?

Hoi meiden,
allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
ik ben nu 7w3d zwanger volgens mijn eigen berekening en uitgerekend op 13 september. Afgelopen vrijdag de eerste echo gehad. Wat is dat prachtig en zo bijzonder. Volgens de echo ben ik nu 7w6d zwanger. Omdat ik mijn eerste echo in het ziekenhuis had en deze mij overdraagde aan de verloskundigen, heb ik dinsdag bij hun weer een echo?. De eerste weken heb ik erg veel pijn gehad in mn onderbuik, als of ik ongesteld moest worden. Gelukkig las ik dat dit heel normaal is in de eerste weken van de zwangerschap. Nu heb ik daar alleen nog last van als ik erg moe ben. Verder voel mij wel oké.
ik bewandel deze weg alleen, daar ik bewust heb gekozen voor het alleenstaande moederschap. Daarom lijkt mij erg leuk om in contact te komen met andere mama’s to be.
fijne zondag allemaal

Terug
Bovenaan