Uitgerekend September 2018

Vinden jullie het ook allemaal zo spannend om te wachten tot de eerste echo? Zijn er mensen die de echo al hebben gehad?
Wij hebben hem over precies een week. Ik heb een half jaar geleden een miskraam gehad met 7 weken, dus ben erg benieuwd naar de eerste echo!
Ik weet ook niet precies hoe lang ik nu zwanger ben, laatste menstruatie op 25 november, maar test was pas laat positief. Dus zit ergens tussen de 5 en 8 weken...
Wanneer hebben jullie de echo?

Hi Stiipje,
Morgen ben ik 6 wk zwanger na een intensief icsi traject met twee mislukte terugplaatsingen (bloedingen op of voor de testdag met negatieve test uitslagen) Nu dus ontzettend blij. Volgende week de eerste echo in de kliniek.
Verder nauwelijks klachten, maar gisteren en vannacht licht bloedverlies en krampjes in mijn buik. Hebben meer vrouwen daar last van? Het maakt mij zo onzeker. Ook omdat ik in eerste instantie nauwelijks klachten heb. Ik twijfel of ik de kliniek zal bellen waar ik onder behandeling ben.
Grt. D.

Hi D.,
Spannend zeg! Als je bloedverlies hebt Kun je altijd bellen. Als ik jou was zou ik gewoon even bellen, al is het voor je eigen rust!
 Ik heb ook weinig klachten, alleen een rommelende buik en ik vind dat mijn buik ook al best dik wordt! 
Hebben jullie dit ook al? Ik heb soms het idee dat mensen nu al zien dat ik dikker wordt.
Succes!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik ben nu 5 weken zwanger van mijn eerste kindje.
25 september uitgerekend en 1februari mijn eerste afspraak bij de verloskundig.
Ontzettend spannend allemaal ben erg benieuwd naar de echo hoop echt dat alles goed is, Ben bang voor teleurstelling..
Heb zelf weinig klachten voel af en toe wat krampjes en.pijnlijke borsten.
Ook zijn mijn darmen / buik rommeld..
Rijd zelf erg fanatiek paard en soms ben ik wel is bang dat ik het verstoor maar ik heb weing last als ik klaar ben met rijden maar Als ik veel gerend of gelopen heb wel wat strak harde buik. 
Als we de eerste echo hebben gehad gaan we het onze ouders vertellen
Spannend en leuk heb er zin !!

Ooooh wat is het toch spannend!!
Gefeliciteerd iedereen die zwanger is  
1 februari heb ik mijn eerste echo, dan ben ik als het goed is 7 weken zwanger. 
Vorige keer kreeg ik bij 7 weken een miskraam, dus ik zit de komende week in spanning af te wachten. Hoop zo dat het dit keer wel blijft zitten. 
Vorige week had ik nog vrij gezwollen en pijnlijke borsten. Nu vrijwel niet. Bij mijn miskraam was het afnemen van pijnlijke borsten een teken dat het niet goed zat, dus ik vind dit doodeng. 
Ben wel wat misselijk af en toe maar het liefste zou ik lekker elke dag overgeven, haha. De omgedraaide wereld, maar dan “weet je” dat het goed zit ofzo.  
Zijn er misschien wat geruststellende verhalen over kwaaltjes die komen en gaan waardoor ik me geen zorgen hoef te maken en vooral blij zou moeten zijn met mijn gebrek aan kwaaltjes :)?

Hoi allemaal, 
Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik zelf zit tussen de 6 en 7 weken in. Heb gister een echo gehad, en het hartje klopt al! Super blij :)
Ik sluit me een beetje aan op de reactie boven bij van Rein A, heb precies hetzelfde meegemaakt en ben nu dus ook een beetje bang omdat ik vrijwel geen symptomen heb. Maargoed, het hartje klopt dus het zal vast goed gaan deze keer. Hoop ik. 
Geniet ervan allemaal :) 
Liefs, G. 

Oh Wow G. Het hartje klopt. Dat is toch echt heel fantastisch. Heerlijk gevoel lijkt me dat! 
Als ik iets zie volgende week ben ik al zo blij, de vorige keer was het een groot zwart gat...:(

Hoi Rein a
van harte gefeliciteerd!!
vorige week dinsdag had ik mijn eerste echo, ik was er van overtuigd dat het niet goed zat, mijn borsten deden geen pijn meer, ik was niet moe meer en ook niet misselijk..
was ontzettend zenuwachtig om naar de verloskundige te gaan, maar ze vond de kleine meteen al met een vrij krachtige hartslag!
super blij natuurlijk! En een paar dagen later kwamen de kwaaltjes weer opzetten, het verschilt bij mij per dag hoe ik me voel.
het is moeilijk maar zou me niet te druk maken;)

Terug
Bovenaan