Uitgerekend September 2018

Goeiemorgen allemaal.

Als eerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Wij hebben afgelopen zondag een positieve test gehad! 
We weten niet precies wanneer we de kleine mogen verwachten vorige maand ook niet ongesteld geweest maar tor 3 keer toe een negatieve test.
Nu een positieve test 7 feb  hebben we de eerste echo ben zo benieuwd.
Wanneer hebben jullie het aan wat dierbare mensen verteld? 

Xx

Goeiemorgen allemaal.   Als eerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wij hebben afgelopen zondag een positieve test gehad!  We weten niet precies wanneer we de kleine mogen verwachten vorige maand ook niet ongesteld geweest maar tor 3 keer toe een negatieve test. Nu een positieve test 7 feb  hebben we de eerste echo ben zo benieuwd. Wanneer hebben jullie het aan wat dierbare mensen verteld?    Xx    

Goedemorgen allen, vorige week dinsdag en voor de zekerheid die donderdag nog een test gedaan hartstikke positief ! Jullie allemaal ook gefeliciteerd met de zwangerschap, voor mij de eerste keer en vind het ontzettend spannend. Vorige week was ik twee ochtende misselijkheid heel licht en een paar keer buik kramp. Sinds zondag voel ik mij juist weer helemaal top, wat mij best onzeker maakt. Zijn er meer die geen klachten hebben ? 6februari hebben we een afspraak voor de echo. 

Ik heb ook geen klachten. Af en toe lichtelijk misselijk en heel moe. Ik weet nu niet zo goed of ik me zorgen moet maken. Heb 15 feb de eerste echo. Het zit me toch niet lekker.. 

Moeheid begint hier ook behoorlijk te komen. 
Ik heb gelukkig komende donderdag een eerste, vroege echo. Hopelijk is er dan goed nieuws. 

Meer eerste echo’s deze week?

Hoi dames, 
Ik ben nu 5 weken zwanger denk ik na op 22 dec een miskraam gehad te hebben. 
Uitgerekende datum zou om en nabij 28 september zijn.
Nu las ik dat meer dames rond deze datum uitgerekend zijn. 
Nu lijkt t mij leuk een Whatsapp groep te beginnen voor mensen die in dezelfde week uitgerekend zijn.. is deze er toevallig al of is er animo voor??

Groetjes H

Terug
Bovenaan