Uitgerekend September 2018

Hallo fluff, ik vind het ook heel moeilijk om het nog niet tegen mensen in mijn omgeving te vertellen.  Onze ouders en broers en zussen hebben we het meteen verteld!  We hebben hun een kaart gegeven met daar op jullie worden opa&oma en jullie worden tante & oom en dan verpakt in een doos waar een lekker taartje in zat!  Het is zo leuk om het te vertellen kan niet wachten tot ik zo ver ben om het meer mensen te vertellen! 

Veel liefs van mij 

Hallo fluff, ik vind het ook heel moeilijk om het nog niet tegen mensen in mijn omgeving te vertellen.  Onze ouders en broers en zussen hebben we het meteen verteld!  We hebben hun een kaart gegeven met daar op jullie worden opa&oma en jullie worden tante & oom en dan verpakt in een doos waar een lekker taartje in zat!  Het is zo leuk om het te vertellen kan niet wachten tot ik zo ver ben om het meer mensen te vertellen!    Veel liefs van mij     

Super leuk, dat jullie het zo verteld hebben.Wij krijgen 15 februari de sleutel van ons nieuwe huis, we willen dan op de kamer wat de babykamer wordt iets leuks doen. Zodat onze ouders enz we het dan kunnen vertellen. Vrienden etc. Vertellen we het later pas. Maar ooh wat is het leuk en ontzettend spannend allemaal.

Ik heb het alleen op het werk verteld, ivm rauwe producten(kon dus niet anders). Mijn ouders en zussen willen we wachten tot de eerste echo, maar weten niet hoe we het willen vertellen. Iemand nog een leuk idee??  

Hallo dames,

Van harte gefeliciteerd allemaal! 
Ik ben ook in september uitgerekend, 
wij moeten alleen nog twee weken wachten
voor de echo (die is dan waarschijnlijk rond 10/11 weken). 
Ik heb na het stoppen met de pil nooit op 
een menstruatie gehad, dus het is spannend 
wat de uitgerekende datum is. 

Heel veel plezier met jullie zwangerschap, ik hoop dat jullie jullie 
allemaal goed voelen! 

Liefs

Ik heb een hartje zien kloppen vanochtend ❤️
Nina ik hoop zo dat je ook goed nieuws hebt.
Voor de rest: succes nog even met de dagen aftellen!!

Terug
Bovenaan