Uitgerekend September 2018

Dag lieve meiden, 

ik kom er een beetje laat en nieuw in maar heb wel al jullie berichten terug gelezen. Gefeliciteerd allemaal met het spannende nieuws! 
Ik ben zelf voor het eerst zwanger (eerder dan gepland) dus ben heel dankbaar maar moet ook erg wennen.
Op 1 januari moest ik ongesteld worden. 3 en 5 januari waren de testen negatief en plots op 8 januari een dike vette positieve test.
24 januari eerste echo gehad: Intacte zwangerschap, hartje klopt maar liep wat achter. Volgens de berekening (met lange cyclus van 32/33 dagen) moest ik 7 weken zijn maar volgens de meting 6 weken en 3 dagen. 
Dus de mededeling dat het ook nog wel eens mis kon gaan maar verder niet veel info gehad. Inmiddels 8 weken zwanger, kotsmisselijk en moe en 8 februari de volgende echo om te kijken of het verder is gegroeid en een late innesteling was of dat het niet goed is. Mega spannend en doodeng. 
Hebben jullie alle vertrouwen of zijn jullie ook afwachtend tot die 12 weken een beetje aangetikt zijn?
Ik wens jullie alle liefde en zal vaak aanwezig zijn omdat ik het leuk vind om mee te leven en de zwangerschap te delen. 

Groetjes Fietje.

Hoi Fietje,

Jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap! Ja, spannend is het he! Ik denk zelf dat ik rond 2/3 september ben uitgerekend, maar ik moet nog 1,5 week wachten op de eerste echo. Ben ook al een tijdje goed misselijk! Heb je het al aan mensen verteld dat je zwanger bent, of wacht je de 12 weken echo af?

Groetjes!

Hoi dames.gefeliciteerd
Ik ben 5 wk 5 dagen nu en 30 sept uitgerekend.
Ik heb een zoon van 12 en dochter van 17.
Deze keer sta ik er wel alleen voor .
Maar komt vast goed 
Gr tricia

Hi dames!
Van harte gefeliciteerd!
Ik ben op 9 september uitgerekend, en heb al een zoontje van 11 maanden. 
Mijn eerste zwangerschap was echt vreselijk, tot 21 weken doodziek geweest, maar nu heb ik nergens last van!! zo raar!
Vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest, en het hartje zien kloppen, dat heeft mij wel gerust gesteld :) 

Hoop dat iedereen een fijne zwangerschap heeft!!

Liefs, K.

Hallo iedereen,
gefeliciteerd allemaal!
ik mag mij hierbij aansluiten ben nu 6+1 ongeveer.
over een kleine 2 weken de eerste echo.
spannend!
liefs,

Gefeliciteerd allemaal

@fietje. Ik blijf het wel spannend vinden tot de 12 weken echo. 
Vandaag voor het eerst crackertje gegeten voor het opstaan. Lijkt wel te werken tegen de misselijkheid 

Hoi dames,

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben 7 weken en 1 dag zwanger van ons 1e kindje.
En tot nu toe af en toe iets misselijk en wat duizelig.
Eerste echo pas op 26 feb. Volgens mij ben ik uitgerekend op 21 september.
Super spannend!

@ anoniempje: Ja ouders en schoonouders wel al aangezien het excuus van een griepje wel erg lang duurde. Ben namelijk erg misselijk (hele dag) en vermoeid. De rest van de buitenwereld denk ik pas na 12 weken. 

Wanneer gaan jullie het vertellen na 12 weken of 20 weken?

Het is zo onwerkelijk nog allemaal. Hebben jullie bij de eerste echo al voorlichting gehad over de verschillende testen (NIPT/combinatie etc)?

Terug
Bovenaan