Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en weet dus niet zeker of ik hier in het goeie topic zit.
Ik ben volgens mijn eigen berekening nu 7+5 zwanger van ons eerste kindje. Zondag de eerste echo gehad bij de vk en er was geen kloppend hartje... volgens haar was het gestopt met groeien bij 6+1. onze grond werd onder onze voeten vandaan getrokken. De vk was heel duidelijk, er moest een afspraak komen bij de gynaecoloog en dan zou ik pillen krijgen om de miskraam op te wekken . Vanmiddag bij de gynaecoloog geweest ,ze heeft wederom een echo gemaakt ,ook zij zag geen kloppend hartje maar ze vond het vruchtje dusdanig klein dan ze dacht dat ik minder ver heen zou zijn. Ze durfde nog niet te zeggen dat het niet goed zou zijn. Daarnaast was ze ook zo eerlijk om te zeggen dat het alsnog fout kon gaan en ze wilde me geen valse hoop geven. Volgende week donderdag moet ik weer komen voor een nieuwe echo, pfff een dikke week wachten voordat we duidelijkheid krijgen, hoe kom ik die tijd in vredesnaam door!
Heeft iemand van jullie dit ook al gehad? Misschien bij een vorige zwangerschap ? Ik hoop op reactie maar het is in elk geval al fijn om m'n ei kwijt te zijn...
Groetjes