Uitgerekend September 2018

Onze ouders en mijn broer en zus weten het al, de rest komt pas na een week of 12.. 

wij hebben besloten geen combinatietest of nipt te laten doen. 
Wel laten we de 20weken echo maken

Hallo allemaal,

Ik wil me graag aanmelden:) 
Ik ben nu 6,3 week zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 29 september 2018.
Vind het allemaal heel spannend. 21 februari hebben we de intake en eerste echo bij de verloskundige.

Hi allemaal,
Iedereen die ik nog niet gefeliciteerd had, bij deze ?
Inmiddels 7+4 weken zwanger, morgen mijn eerste echo en intake. Zo spannend, hoop zo op een kloppend hartje ❤

Hi allemaal,
Inmiddels 7+4 weken zwanger, morgen mijn eerste echo en intake. Zo spannend, hoop zo op een kloppend hartje ❤

Hi allemaal,

Ik heb vandaag de eerste echo gehad. Ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger.  Alles zag er goed uit en er was een kloppend hartje. Wij gaan de mensen om ons heen het vertellen rond 11 weken. Dat weekend komt voor ons het beste uit en anders moeten we weer paar weekenden wachten.  Ik ga een taart met daarop roze en blauwe muisjes maken. We geven ze dan een stukje en dan kijken of ze de hint snappen.  
Wij gaan niet die testen laten doen, we laten het als verrassing.  Heb over 2 weken afspraak bij een verloskundigenpraktijk dus dan hoor ik alle info verder.  

Hallo allemaal, 
Ik ben nieuw hier en weet dus niet zeker of ik hier in het goeie topic zit. 
Ik ben volgens mijn eigen berekening nu 7+5 zwanger van ons eerste kindje. Zondag de eerste echo gehad bij de vk en er was geen kloppend hartje... volgens haar was het gestopt met groeien bij 6+1. onze grond werd onder onze voeten vandaan getrokken. De vk was heel duidelijk, er moest een afspraak komen bij de gynaecoloog en dan zou ik pillen krijgen om de miskraam op te wekken . Vanmiddag bij de gynaecoloog geweest ,ze heeft wederom een echo gemaakt ,ook zij zag geen kloppend hartje maar ze vond het vruchtje dusdanig klein dan ze dacht dat ik minder ver heen zou zijn. Ze durfde nog niet te zeggen dat het niet goed zou zijn. Daarnaast was ze ook zo eerlijk om te zeggen dat het alsnog fout kon gaan en ze wilde me geen valse hoop geven. Volgende week donderdag moet ik weer komen voor een nieuwe echo, pfff een dikke week wachten voordat we duidelijkheid krijgen, hoe kom ik die tijd in vredesnaam door! 
Heeft iemand van jullie dit ook al gehad? Misschien bij een vorige zwangerschap ? Ik hoop op reactie maar het is in elk geval al fijn om m'n ei kwijt te zijn...

Groetjes

Dag Martine 
ooh jee wat verwarrend zeg!! Geen ervaring mee. Dus ik hoop voor je dat het een goede afloop wordt. 

Fluff. Veel plezier morgen! Hopelijk een kloppend hartje en dus fijn nieuws. 

Terug
Bovenaan