Uitgerekend September 2018

Hallo Dames,
Gefeliciteerd met de zwangerschap!
ik ben uitgerekend op 1 september, hiervoor met 6 en een halve week een miskraam gehad in juni2017. En nu hebben we het nog een keer geprobeerd en direct raak. Ik vind het super spannend en maak me soms nog wat zorgen als ik krampjes krijg. De symptomen zijn totaal anders dan de eerste zwangerschap. 
Binnenkort ga ik ook een afspraak maken met de verloskundige, helaas zijn ze vaak gesloten als ik vrij ben van werk dus ik hoop nog een mooie datum te kunnen pakken voor een controle.
groetjes!

AnoniemL, mijn laatste was op 8 december dus dan lopen wij ook ongeveer gelijk.
Ik ga maandag verloskundige bellen, huisharts hoeft niet persee toch? Alleen bij medicjnen dacht ik. Wellicht dat ik die later nog op de hoofte stel, maar ook even overleggen met verloskundige denk ik.
Wat vertellen aan familie en vrienden doen wij het wel eerder denk ik, kom namelijk uit Brabant en ben nogal een carnavalvierder en valt heeeel erg op als ik dan niet 1 biertje drink.
Hoop voor die tijd wel al eerste intake gehad te hebben bij verloskundige dus iets meer duidelijkheid en dan week voor carnaval aan familie te vertellen en met carnaval zelf aan vrienden. Dan ben ik als het goed is 8-9 weken. 

Ninel, leukkkk lopen we idd ook gelijk :) Ik hoop ook de week voor carnaval een echo gehad te hebben en wil het dan aan familie vertellen. 
Woon zelf ook in Brabant dus begrijp wat je bedoeld? hahaha. Had al bedacht om water in een fles rosé bier te doen ?
Vind het toch nog wat eng in het familie voor de eerste echo te vertellen. Straks is er iets niet goed waar je natuurlijk niet over na wilt denken. 
Hebben jullie ook nog steeds af en toe buikkramp?
Liefs L

Hoi Dames, allemaal gefeliciteerd! Ik had oudejaarsdag een positieve test. Zo rond 10 september uitgerekend. Dit wordt ons derde kindje en kijk uit naar de eerste echo op 31 januari. 

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 

Ik ben zelf nu 4+6. 10 september uitgerekend. Het is voor ons samen ons eerste kindje en we hebben allebei een zoon uit een vorige relatie (11 en 7 jaar)
Ik voel me perfect op wat lichte krampen na. Heb nu 2 dagen laat van lichte krampen gedurende de dag. Verder geen enkel kwaaltje gelukkig. 

Hallo dames!
ik mag me ook weer aansluiten bij jullie. Gefeliciteerd allemaal!
Ik had afgelopen donderdag mijn nod moeten hebben, 5 december de eerste dag van mijn laatste menstruatie. maar gelukkig kwam dat maar niet.. heb elke dag een test gedaan tot nu toe haha maar blijk toch echt zwanger!
Dit word ons 2e kindje! ik vind het wel mega spannend.. heb voordat ik zwanger was van mijn zoontje een miskraam gehad, dus ik kan alleen maar hopen dat dit beebje blijft plakken!
Voel me opzich goed, ben alleen erg moe en prikkelbaar. Merk dat ik vrij weinig meer kan hebben.. (arme manlief) ?
Ik heb de verloskundige nog niet gebeld omdat er in Mn koppie nog rond spookt dat het nog een miskraam kan worden. Zoals ik het nu zelf heb berekend zou ik rond 14 september uitgerekend zijn!
ben benieuwd :)

liefs Irmgard

AnoniemL snap de spanning van vertellen voor echo, maar zullen maar positief blijven denken en er vanuit gaan dat alles goed komt! En wellicht dan vroege echo gehad.
Hahaha water in rosebier fles is ook slim ja, altijd leuk om dingen te bedenken. Ook al zo met de feestdagen met lekkere 'wijn' en champagne stiekem aan vriend geven. 
@Irmgard gefelciteerd! Snap dat het spannend is als je al een keer een miskraam gehad hebt. Wellicht dat afspraak met verloskundige je juist wat meer zekerheid geeft?
Bij ons is het de eerste maar ben ook bang dat het nog mis gaat en blij als de eerste 12 weken erop zitten. 
Probeer er ondanks de spanning ook van te genieten!

Ha dames, 
Ik heb met het eerste kindje een facebookgroep overgehouden en dat vind ik erg prettig en eerlijk gezegd nog veel makkelijker dan via de ouders van nu site.
Sinds de nieuwe update werkt deze ook niet echt lekker met typen ?. 
De groep is helemaal geheim en niemand van je vrienden kan zien dat je er voor aanmeld. 
Dus mochten er meiden geïnteresseerd zijn: mama's september 2018. Mijn naam is Lindsay Nooten. Dan kun je een dm sturen en voeg ik je toe! Vind de groep erg waardevol en hartstikke leuk! 
Hopelijk tot op facebook en allen die zich hebben gemeld uiteraard van harte proficiat! 
Xx

Terug
Bovenaan