Waaaauw heel leuk deze berichten
ik heb zelf nog vitamine D besteld van Davitamon om die aan te vullen. Kan tegen moeheid en nog wat extra dingen zijn. Natuurlijk al 3 maanden foliumzuur.
Wil ook heel graag met mijn partner naar de echo. Dat is toch echt wel iets speciaals. Maandag bellen en dan denk ik de eerste of tweede week van feb de eerste echo. Ben daar toch ook wel wat zenuwachtig voor hoor. Jullie ook? Is toch een erg belangrijke en wil er niet aan denken dat er wat mis is.
Fijn dat meerdere dit nu al voelen. Heb ook redelijke zere tepels sinds gister en moeite met doorslapen. Zullen ook wel zenuwen zijn om de verloskundige te bellen.
Dat rommelen in je buik, poeh zeg dat is echt aanwezig. Moet nu al i.p.v. 1 x grote boodschap wel 2 of 3 x grote boodschap ( excuse me ).
Waar ik nu al zoooo veel zin in heb is alles voor de kleine te gaan uitzoeken. Natuurlijk moet ik hier nog wel mee wachten maar dat lijkt me geweldig. Iemand tips hiervoor? Waar gaan kijken, alles tegelijk kopen want dan is het ‘goedkoper’?
Denk dat we idd voor geregistreerd partnerschap gaan. Niet heel romantisch maar toch. Staat er in dat 9 maanden boek ook waar je allemaal aan moet denken en vooral niet vergeten? Welk boek is dat dan?
Bedankt weer dames. Het is idd fijn via dit forum te kletsen