Uitgerekend September 2018

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier maar begin nu toch echt te geloven dat ik eind september mama word! Vrijdag 1e echo gehad, duidelijk kloppend hartje gezien en ben vandaag 8w1d zwanger.
Op 2 maart hebben wij de termijn echo met 10w2d. Spannend! Ik ben ondertussen de ene dag zo misselijk dat water een uitdaging is maar de andere dag gaat het dan weer beter en kan ik wel eten en drinken binnen houden. Heel gek, kennen jullie dat ook zo met een vast ritme? 

Fijne nieuwe berichtjes allemaal. 
Alhoewel misselijk is helemaal niet leuk! Ik ben er langzaam ook klaar mee. De gekke combinatie tussen heel misselijk zijn, maar moeten eten omdat je anders nóg misselijker wordt. 
Hier 9 welen zwanger en over een week de 10w echo. 
Hopelijk klopt het dat het vanaf 12 weken allemaal weer wat leuker wordt

hallo dames,
Ik zou nog even laten weten hoe het mij verder vergaan is. Gister een nieuwe echo gehad bij de gynaecoloog, helaas geen hartje en geen groei. Heb cytotec meegekregen om de miskraam op te wekken, hier start ik vanavond mee als mijn vriend ook weer thuis is. Zie er behoorlijk tegenop, maar moet er doorheen.
Voor mij is dit dus eerst het laatste berichtje in dit topic. Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap en probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Misschien komen we elkaar nog s tegen in een ander topic.
Groetjes Martine 

Hoi allemaal 
Ik lees al even mee in de topic. Aangezien ook ik in September ben uitgerekend.
Afgelopen donderdag avond hadden we onze eerste echo. Dit werd uiteindelijk een inwendige echo. En toen was er een mooi kloppend hartje te zien. En zijn we een ruime 8 weken zwanger. Wat nu op 25 September komt. 
Zelf had ik achteraf enorm veel spanningen waardoor ik gisteren totaal uit het veld geslagen was. Nacht niet slapen en de dag erna eerder van het werk naar huis kotsmisselijk en veel slapen. 
Eten en ik zijn niet de beste vrienden momenteel. ;-)
Het is ons eerste kindje en het gaat allemaal sneller dan verwacht. Afgelopen September pas met anticonceptie gestopt en nu al 8 weken + 4 dagen zwanger.
Zo bijzonder allemaal! En zo blij!
Op naar 8 Maart voor de termijnecho.

Goedemorgen, 
Wat een onzekerheid kan je soms hebben. Wel of niet zwanger. Nu 3 maanden bezig. Laatste paar maanden is mn cyclus niet superregelmatig. Meestal 28-30 dagen. Nu op dag 32 en teste negatief vanmorgen. Wel voel ik me heel anders. Heb stemmingswisselingen, opgeblazen harde buik, veel honger, voor mn gevoel grotere borsten, moe etc. 
Heb het gevoel dat ik zwanger ben. 
Wat raden jullie aan?

Terug
Bovenaan