Uitgerekend September 2019

Ja leuk de lijst bijwerken! Volgens mij is hij wel echt MEGA lang ? succes!
Onze uitgerekende datum 16-9. We weten 3 april wat het wordt! 

Ik ben op 17 september uitgerekend :)
26 maart gaan wij de geslachtsbepaling doen. 
Waarschijnlijk gaan wij ook niet zo heel veel aanschaffen naast een ladekast / commode en co-sleeper. Babykamer is bij ons ook de hobbykamer met een piano die niet echt ergens anders kan staan :p Maar we gaan wel de muren opnieuw doen, en wat leuke muurschilderingen met thema Fiep Westendorp :))) Heel veel zin in!

Ik mag vanmiddag prikken voor de nipt! Heb het idee dat ik 1 van de weinige ben die zo laat nog moet. Ach ik ben benieuwd ik heb goed vertrouwen in de uitslag (dat is normaal niks voor mij zo positief haha) dus ben benieuwd of de dagen snel gaan.

Leuk dat je de lijst wilt bijwerken! Ik ben 22 september uitgerekend. Wat het wordt weten we nog niet. We twijfelen nog of we wachten tot de 20 wekenecho ofdat we tussendoor nog een echo laten maken voor geslachtsbepaling. Zodra ik het weet zal ik het hier laten weten.

Wat fijn dat je de lijst wilt bijwerken. Lijkt me wel een klusje... September is een populaire maand zo te zien.
mijn uitgerekende datum is 15 september en de geslachtsbepaling heb ik 28 maart. Super spannend! Kijk daar heel erg naar uit!

Ik ben 10 september uitgerekend. 
Morgen over een week hebben we de pretecho voor de geslachtsbepaling. Echt super benieuwd!! Zelf denk ik een meisje en mijn vriend een jongetje. Allebei op niks gebaseerd hoor.
Nipt of combinatietest hebben wij niet laten doen. 
Tussen de termijnecho met 11 weken en de pretecho met 16,5 week zit al weer veel ten lang. Hoop dat alles goed gaat daar. Maar mijn buik groeit al aardig.

Terug
Bovenaan