Uitgerekend September 2019

JLG, staar je niet blind op 5 werkdagen in ieder geval, mijn bloed was ook naar Maastricht en heb 9 werkdagen (13dagen) moeten wachten. Is echt bij iedereen heel verschillend qua wachttijd volgens mij. Hoop natuurlijk wel voor je dat het snel komt :)!
wij gaan denk ik eind april zoiets voor meubeltjes enz kijken. Heb dan ook 2 weken vakantie dus dat vind ik dan wel een mooie bezigheid om me mee te vermaken :)

Wat fijn om al die goede berichten te lezen! Wij hebben vandaag ook de uitslag van de nipt gehad (vorige week maandag geprikt) met nevenbevindingen. Voor ons ook een goede uitslag! Fijn, overige boedwaardes zijn ook in orde, morgen nog een echo (dan bijna 13 weken) meer ter bevestiging dat alles wel goed gaat.
Beginnen jullie ook al echt n buikje te krijgen of niet? Ik hoor dat het heel verschillend is maar ik krijg echt al een flinke buik, altijd redelijk slank postuur gehad maar mijn buik komt al echt flink naar voren (ook deels opgezette darmen denk ik). 
Babykamer ben ik nog niet echt mee bezig maar ik denk dat daar na morgen wel verandering in zal komen! Al veel lieve cadeautjes gehad voor de kleine,  zo leuk al die reacties van iedereen!

Wij hebben gisteravond de intake gehad van de kraamzorg. Wat een informatie komt er op je af hé tijdens een zwangerschap! Toch ook al vroeg keuzes maken over bijvoorbeeld borstvoeding. Gelukkig wel een goede klik dus er kan weer iets van mijn checklist af ;-).
Begin wel te merken dat een drukke fulltime baan er best in begint te hakken aan het einde van de week. Heb de laatste week ook behoorlijk last van mijn stuitje, het is duidelijk dat er flink ruimte gemaakt moet worden voor de groei...

Is het misschien overigens een idee om de lijst bij te werken? Ik wil dat wel doen. Ik denk dat veel nu een "definitieve" uitgerekende datum hebben, er zijn wat nieuwe meiden bijgekomen en dan kunnen we ook bijhouden (uiteraard voor degene die het willen weten en/of willen delen) wat we in september aan jongens & meiden kunnen verwachten!
Mocht je dat leuk vinden, geef nog even door wat je uitgerekende datum is! Dan kan ik het af en toe even bijwerken en delen :)

@Mariekesep: wat heb jij die intake al vroeg. Volgens mij is dat bij mij pas bij 30 weken.
Leuk dat jij de lijst nu aan wilt passen. Mijn datum staat op 10 september. We wachten nog tot de 20 weken echo voor een geslachtsbepaling ;)

[quote quote=10179368]@Mariekesep: wat heb jij die intake al vroeg. Volgens mij is dat bij mij pas bij 30 weken. Leuk dat jij de lijst nu aan wilt passen. Mijn datum staat op 10 september. We wachten nog tot de 20 weken echo voor een geslachtsbepaling [/quote]
Ja ik vond het ook vroeg maar ze willen graag weten of er een klik is zodat je anders eventueel nog verder kunt kijken. Ook hebben ze een maximaal aantal gezinnen die ze aannemen per maand dus wellicht is het voor hun eigen administratie ook fijner? Ik vond het op zich wel fijn en ze komen nog een keer met 34 weken om het kamertje te checken en te kijken of we alles compleet hebben. 

Terug
Bovenaan