Uitgerekend September 2019

@momtobe, ik ben op dezelfde dag uitgerekend als jij (13 sept) en ben ook rhesus negatief! Niet ergs hoor, houden ze in de gaten (de VK)

Oh ik ben zoooo zenuwachtig! En moet dit even van me afschrijven. 
Ga vandaag m’n manager vertellen dat ik zwanger ben. Alleen werk ik er pas 7 weken. Ik weet er mag niet gediscrimineerd worden ten aanzien van je zwangerschap. Maar het gevoel dat ik er net werk en nu al moet gaan vertellen dat ik zwanger ben maakt de zenuwen alleen maar erger en erger. Heb een functie met veel klantcontact en bezoekjes, is net alles aan mij overgedragen van een andere collega, die een nieuwe functie kreeg.. ga ik ze nu dit mededelen.. ?
pffff ben echt zo zenuwachtig. Niet eens voor zn reactie maar meer het feit dat ik dit ga vertellen..

AvdS oh ik snap je zo goed! Er mag inderdaad niet gediscrimineerd worden, maar helaas weten we allemaal wel beter. 
Ik heb het eergister ook verteld. Tranen met tuiten van ontlading omdat bij ons de situatie ook niet echt stabiel is op werk. Het lucht nu wel op. Alleen mn leidinggevende weet het nog ivm omstandigheden nog even wachten met de rest. 

Ik ben 22 september uitgerekend, een dag na mijn eigen verjaardag! Dus ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik heb 1 mei de 20-weken echo en dan hoor ik hopelijk ook wat het geslacht is!

Hallo allemaal!
Ik ben 16 september uitgerekend en ik heb 29 maart de pretecho ! Enorm spannend allemaal hihi. Kan niet wachten tot ik weet of ik een zoontje of een dochtertje krijg, dan word alles toch een stukje serieuzer! :)

Even de tussenstand, ik mis nog een paar namen dus mocht je het leuk vinden geef nog even je datum door! Ik zal de lijst zo af en toe blijven updaten als er bijvoorbeeld meer meiden zijn die het geslacht willen delen. Ben benieuwd of we in deze maand uitkomen op het gemiddelde van 48% meisjes en 52% jongens ;-)
2og98eo.jpg

Terug
Bovenaan