Uitgerekend September 2019

Ik wil ook wel in het lijstje. Ik ben 6 september uitgerekend. De vk dacht bij mij al te hebben gezien dat het een jongetje wordt, maar donderdag weten we het zeker! 

Ik ben op 18 september uitgerekend! 
Wij weten nog niet wat het wordt, maar dat willen we wel heel graag. 
Onze “eigen” verloskundige doet geen geslachtsbepalingen, als ik het goed heb begrepen dus we zijn nog een beetje aan het kijken waar we dan heen willen. 

Ik ben 15-9 uitgerekend en wij willen niet weten wat het wordt.
hier van de week ook goede Nipt gehad, maakte me niet heel druk, maar toch wel opgelucht merk ik!

Ik lees al even mee ! Ondertussen 14 weken zwanger en ik ben 13september uitgerekend van ons 3e kindje? super spannend allemaal weer ! Ik heb al 2 jongens van 9 en 4 dus die maken alles bewust mee, heerlijk. Wij horen 30 april, bij de 20 weken echo wat het word..

Ik kom ook graag in het lijstje.
Ik ben 18 september uitgerekend. Precies tussen de verjaardagen van mn zus en mn oma in. 5% schijnt te bevallen op de uitgerekende datum, dus we zien het wel.
Wij doen geen Nipt. We wilde wel graag een pretecho doen maar ze zaten al helemaal vol. Ook in week 15 en 17. Gelukkig hebben we de 20 weken echo in mogen plannen in week 19. 
24 april weten we dus of alles goed is en wat het wordt. Ik had het liever een verassing gehouden maar mijn vriend wilt het wel graag weten. 

Terug
Bovenaan