Uitgerekend September 2019

[quote quote=10180323]Ik lees al even mee ! Ondertussen 14 weken zwanger en ik ben 13september uitgerekend van ons 3e kindje super spannend allemaal weer ! Ik heb al 2 jongens van 9 en 4 dus die maken alles bewust mee, heerlijk. Wij horen 30 april, bij de 20 weken echo wat het word..[/quote]
Leuk! Zelfde dag uitgerekend van ons derde kindje! Wij hebben al twee meiden. Bij jullie dus ook spannend of het een mannen/vrouwengezin wordt of toch nog een mengeling :)

Hallo allemaal,
Hier ook een meelezer ;) maar ik sluit mij graag aan bij het lijstje. Vandaag precies 12 weken! en 29 september uitgerekend. Wij willen het geslacht wel weten, maar daar moeten we dus nog even op wachten.
Ik hoop dat we nu de 'magische' grens van 12 weken heb bereikt ik meer kan ontspannen en genieten. Ook ik vond die eerste weken erg spannend en daarnaast heb ik mij heel beroerd en heel erg moe gevoeld. 
Ik kijk enorm uit naar het tweede trimester! :) Fijne zondag allemaal! :)

[quote quote=10180323]Ik lees al even mee ! Ondertussen 14 weken zwanger en ik ben 13september uitgerekend van ons 3e kindje super spannend allemaal weer ! Ik heb al 2 jongens van 9 en 4 dus die maken alles bewust mee, heerlijk. Wij horen 30 april, bij de 20 weken echo wat het word..[/quote]
Wat leuk!
Hier ook de derde..  2 meiden van 10 en 8 die het ook bewust mee gaan maken.
Uitgerekend 7 september.. ?
Verloskundige dacht jongen, maar pas bij 20 wk echo uitsluitsel. Datum daarvoor moet ik nog plannen. Zal rond half april zijn.
Groet,
Eef

Morgen ga ik voor het eerst naar het hartje luisteren, toch bijna 4 weken geleden al dat ik voor het laatst leven heb gezien en ik merk dat ik het spannend vind! 
Ben heel erg benieuwd naar hoe dat gaat zijn.
Ik heb nu wel sinds een paar dagen als ik op mijn rug lig dat ik een bolletje voel in mijn buik, dat stelt me gerust :p Ook zitten sommige broeken niet meer zo comfortabel maar ik draag nog steeds hetzelfde. Nu 13.5!

HoiHoi, 
ik wil er ook graag bij op het lijstje. Mijn uitgerekende datum is 15 september. Vandaag precies 14 weken. Ik heb hetzelfde Minni, een  aantal broeken zitten niet meer lekker maar ik draag nog steeds mijn eigen broeken. 
Wij gaan wel wachten tot de 20 weken echo voor we de grote spullen kopen, daar voelen we ons op dit moment het beste bij. Wel zijn we al eens naar babypark geweest en hebben we ons wat georiënteerd en weten we nu wel welke kinderwagen we gaan kopen, alleen nog niet in welke kleur. 
Eerst wilden we het geslacht nog niet weten, maar nu toch besloten om het wel te horen. We denken dat het dan allemaal wat echter wordt. We zeggen tegen iedereen dat we het zelf ook niet weten zo valt het voor niemand op als we ons eens verspreken en gaat niemand raden of proberen iets uit je te krijgen ;)

[quote quote=10180410] Leuk! Zelfde dag uitgerekend van ons derde kindje! Wij hebben al twee meiden. Bij jullie dus ook spannend of het een mannen/vrouwengezin wordt of toch nog een mengeling ?[/quote]
Zeker spannend! 3 jongens lijkt me erg leuk.. maar een meisje erbij ook. Grappig dat we op dezelfde datum zijn uitgerekend! 

[quote quote=10180355]Wat leuk appelboompje dat we gelijk lopen en allebei het geslacht niet willen weten. Hoe voel jij je nu? Wij hebben het behang vandaag voor de babykamer alvast uitgekozen nog niet besteld maar we zijn er zo blij mee! Kan niet wachten om te gaan beginnen[/quote]
Ik voel me prima. Was een aantal weken midden in de nacht wakker voor een 3uurtje met thee en beschuit, dat is nu verschoven naar half 6-6u klaarwakker dus ´s avonds vallen mijn ogen wel vanzelf dicht :p Maar verder genoeg energie en volgens mijn vriend standaard een goed humeur dus ik heb niks te klagen. Probeer heel bewust ook veel te blijven bewegen en merk dat even een rondje wandelen ook echt helpt bij een energiedipje.  Overigens ook niet echt last van serieuze kwaaltjes gehad, beetje eczeem nu en een hele droge huid maar dat is het wel. Jij? 
Wij hebben nog wat dingen in huis die eerst nog moeten gebeuren voor we aan de babykamer gaan beginnen, maar zit vooruitgang in en als hij dan leeg is laten we hem nog stucen en dan kan de kamerpret beginnen ;) 
Wij gaan in juni nog op vakantie met het vliegtuig, met 30w2d vliegen we dan pas terug, dat vind ik wel een beetje spannend. Zelf hadden we die keuze niet gemaakt maar we hebben een bruiloft en die willen we toch eigenlijk niet afzeggen.... Gisteren het nog te werken dagen geteld, schrikbarend weinig vond ik het :p

Terug
Bovenaan