[quote quote=10180355]Wat leuk appelboompje dat we gelijk lopen en allebei het geslacht niet willen weten. Hoe voel jij je nu? Wij hebben het behang vandaag voor de babykamer alvast uitgekozen nog niet besteld maar we zijn er zo blij mee! Kan niet wachten om te gaan beginnen[/quote]
Ik voel me prima. Was een aantal weken midden in de nacht wakker voor een 3uurtje met thee en beschuit, dat is nu verschoven naar half 6-6u klaarwakker dus ´s avonds vallen mijn ogen wel vanzelf dicht 😛 Maar verder genoeg energie en volgens mijn vriend standaard een goed humeur dus ik heb niks te klagen. Probeer heel bewust ook veel te blijven bewegen en merk dat even een rondje wandelen ook echt helpt bij een energiedipje. Overigens ook niet echt last van serieuze kwaaltjes gehad, beetje eczeem nu en een hele droge huid maar dat is het wel. Jij?
Wij hebben nog wat dingen in huis die eerst nog moeten gebeuren voor we aan de babykamer gaan beginnen, maar zit vooruitgang in en als hij dan leeg is laten we hem nog stucen en dan kan de kamerpret beginnen 😉
Wij gaan in juni nog op vakantie met het vliegtuig, met 30w2d vliegen we dan pas terug, dat vind ik wel een beetje spannend. Zelf hadden we die keuze niet gemaakt maar we hebben een bruiloft en die willen we toch eigenlijk niet afzeggen.... Gisteren het nog te werken dagen geteld, schrikbarend weinig vond ik het 😛