Uitgerekend September 2019

Hoi dames, allemaal van harte! Kan jullie namen nog niet onthouden.. ohoh.. en de maand september is nog lang.. ?.. Maar ook ik kom melden dat ik zwanger ben.. YES! Vrijdag de 28e getest op dag 26 van mijn cyclus (gemiddeld 27) en positief.. ? Ik had meerdere testen gehaald (die goedkope van de Action ontdekt) en nog t/m gisteren doorgetest..Dit is mijn derde kindje (als alles goed gaat). Ik heb al twee dochters van 10 en ruim 8.. dus eigenlijk begin ik weer heel fris en nieuw aan deze bijzondere fase! We wilden er toch nog op de valreep voor gaan en ik had niet gedacht dat het toch weer snel zou gaan omdat ik inmiddels 38 ben.Ik voel niet echt veel nog. Wel beetje weeeig gevoel in onderbuik en ik moet nu al echt veel vaker plassen! Dat zal vast hormonaal zijn want het is nog zo klein van binnen.Ik ben zo nieuwsgierig en ongeduldig.. zal blij zijn wanneer de eerste echo daar is! Mijn alleeerste zwangerschap in 2007 is misgegaan rond 6-7 weken, dus ben zowel kalm en realistisch als enthousiast.Ik ben rond 7-8 september uitgerekend.Warme groet,Eef  

Ps: dat heb ik ook, dat ik het ergens ook nog niet kan geloven! Afwachten nu eerst. Bij mij begonnen de vermoeidheid en de lichtelijke misselijkheid de vorige keren vanaf week 7.

Ps: dat heb ik ook, dat ik het ergens ook nog niet kan geloven! Afwachten nu eerst. Bij mij begonnen de vermoeidheid en de lichtelijke misselijkheid de vorige keren vanaf week 7.

Gefeliciteerd  allemaalIk heb op 22 december positief getest en ik ben 1 september uitgerekend. Ik vond het wel lastig om mijn mond te houden met feestdagen maar ik heb gezegd dat ik aan de antibiotica zat een daardoor geen wijntje wilde. Dit is onze eerste kindje ik heb 11 januari en intake en 17 januari de eerste echo met 8 weken. Ben zo benieuwd!Ik heb op dit moment alleen laat van vermoeidheid, veel plassen en ik ben iets kribbiger dat beloofd wat haha  

Hoi allemaal, Gefeliciteerd!Ons plan was om na de huwelijksreis te gaan proberen zwanger te worden. Deze staat voor 13 t/m 20 januari gepland. 28-12 had ik ongesteld moeten worden, maar dat gebeurde niet. Vanwege drukte op het werk de afgelopen weken dacht ik dat het door de stress kwam. Ik begon steeds meer te twijfelen, omdat ik erg pijnlijke borsten had en me anders voelde. Toen 30-12 toch maar een test gedaan en die was positief. We waren allebei echt heel erg verrast en kunnen het eigenlijk nog steeds niet goed geloven. We zijn nog heel erg aan het wennen. Ik word er wel continu aan herinnert: pijnlijke borsten, krampen en steken in m'n onderbuik, moe, hoofdpijn. Het brengt voor mij ook veel onzekerheid met zich mee. Ik heb 6 dagen na m'n eisprong een borrel gehad van het werk waar ik gewoon biertjes heb staan drinken. Gisteravond had ik een restje van het stoofpotje opgewarmd dat ik met 2e kerstdag gemaakt had. Ik had net drie happen gegeten toen ik dacht: hier zit wijn in, zou dat er wel allemaal uitkookt zijn? Ik googlen: er blijft ongeveer 5%  van de alcohol over na uren stoven. Toen kwam de eerste huilbui en ik kon ook niet meer stoppen. Ik had echt zoiets van ik ben nu al een slechte moeder. M'n man had echt zoiets van wat is er aan de hand, want ik huil normaal gesproken vrijwel nooit. Ik heb dit vorige week met de kerst dus ook gewoon gegeten. Uiteindelijk gekalmeerd en wat anders te eten klaar gemaakt. Ik ben wel blij dat ik het nu even hier kan vertellen, want ik vind het best lastig dat ik het er met niemand dan m'n man over kan hebben. Hij is zorgzamer dan anders en heel lief, maar hij is geen vrouw, dus hij heeft geen idee, haha.  

Terug
Bovenaan