Uitgerekend September 2019

Ik heb de vragen nog niet gehad of ik zwanger ben maar ik heb wel het idee dat sommige het vermoeden.
Ik kan gelukkig nog aardig mijn mond houden maar het wordt wat lastiger. 
Wij vertellen na de 11 weken echo het aan iedereen. Mijn (schoon) ouders zijn al op de hoogte sinds de eerste echo. En mij Zus en zwager krijgen het ietsje eerder te horen want die komen volgende week zaterdag op bezoek als we vakantie zijn.
Kan niet wachten op het tweede trimester lijkt me heerlijk weer meer energie en geen misselijkheid.
@annemoontje ik heb het tegen overgestelde ik heb totaal geen honger en eetlust echt heel lastig. Maar met heel veel honger zal het ook lastig zijn om je niet vol te gaan proppen. 

@Anemoontje: hier nog zo één! Ik kan (als ik wil) de hele dag eten. Ik heb alleen na werk niet meer zo'n trek in avondeten. Mijn oplossing tegen honger en een weeig gevoel in mijn maag zijn simpele zoute crackers of wasa crackers met een beetje smeerkaas. Ik heb wel echt enorme zout cravings dus wellicht heb jij dat minder. 
Zaterdag mag ik de tien weken vieren. Volgende week is mijn tweede echo i.v.m. de combinatietest. Ik ben benieuwd of alles nog helemaal goed is. Raar om na de eerste echo een tijdje "niets" te hebben. Na de tweede echo voor de combinatietest gaan we het aan iedereen vertellen. Nu weten alleen mijn ouders, zus, werkgever en twee vriendinnen het. 

Loesjeee dat is ook nog lang wachten voor jou! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, alhoewel ik je natuurlijk ook eerder een echo had gegund. We lopen dan aardig gelijk in onze zwangerschap, als we zelf goed zitten met de berekening natuurlijk.
Wat betreft het niet vertellen dat je zwanger bent, vind ik ook heel moeilijk. Onze buren met wie wij veel omgaan weten het omdat ik het echt moest delen. Deze zaterdag gaan we het aan de (schoon)ouders vertellen. Best wel spannend, ook omdat we nog geen echo hebben gehad. 

Lovesept: beide heeft altijd 2 kanten he haha. Gelukkig werk ik fulltime en heb ik gelukkig geen slecht eten mee of om mij heen. 

Ik kan het eigenlijk heel goed voor me houden, maar dat komt omdat de eerste echo nog moer plaatsvinden. Dan 8 weken. Wellicht ook meer besef. 
Na de 11-12 weken echo willen wij het vertellen dat weekend is mijn verjaardag dus mooi iedereen bij elkaar. Smiddags familie savonds vrienden.
misschien ben ik een beetje doorgedraaid (hormonen), maar mijn schoonmoeder plaatst heel fb en insta vol met foto’s van de kleinkinderen. Met shirt zonder shirt maakt allemaal niet uit. Nu wil ik echt dat er niks op fb komt van uberhaupt dst ik zwanger ben (de mensen die ik dat wil vertellen kan ik zelf) en foto’s van de kleine lijkt mij ook niet prettig. Alleen wat ik zelf wil delen (dit zal bijna niks zijn) of van de achterkant oid. Hebben andere hier al overnagedacht? Ik merk dat ik mij best druk erover kan maken en geen ruzie wil met de schoonfamilie uiteraard... 

sorry maar ik zal wel door draaien haha erger me er gewoon! Hahah

@annemoontje
Mijn schoonzusje is ook zo iemand die alles op Facebook zet zelf doe ik dat helemaal niet. Zij is ook echt de allerlaatste die het hoort omdat ik veel te bang ben dat ze het gelijk openbaar maakt. Ik weet niet of ik het op Facebook zal zetten misschien wel maar op mijn manier\tempo en van de baby zal ik denk ook niet heel veel delen alleen de geboorte denk ik

Die tips van de dag... waarschijnlijk hebben de meeste van jullie deze al gelezen. (5w6d)
"Fijne bijkomstigheid, je haar wordt alleen maar voller."
Nu maar hopen dat de kapper het over 2 weken niet zal opvallen :)
Het zou me werkelijk benieuwe dames... we worden komende maanden alleen maar knapper :D

Die tips van de dag... waarschijnlijk hebben de meeste van jullie deze al gelezen. (5w6d)
"Fijne bijkomstigheid, je haar wordt alleen maar voller."
Nu maar hopen dat de kapper het over 2 weken niet zal opvallen :)
Het zou me werkelijk benieuwe dames... we worden komende maanden alleen maar knapper :D

Lovesept fijn om te horen dat jij ook dat soort mensen om je heen hebt haha. Ieder zn eigen keuze, maar voor mijn gevoel hebben al die bedrijven jouw foto’s in handen en ze staan voor altijd online!

Terug
Bovenaan