Hoi dames,
wat een nieuws weer!
Voor degenen met bloed/rozeverlies.. wat een onzekerheid.. Ik hoop op goede afloop! Ik had zondagavond/maandag ook wat roze/bruinverlies. Dat is inmiddels gestopt.
Er zijn inderdaad veel vroege echo's hier. Ik heb morgen mijn eerste echo.. eindelijk. Ik ben dan volgens eigen berekening 8w+6. Op de een of andere manier dek ik mezelf in: eerst zien, dan geloven. Ik geloof haast niet dat er echt iets in mij groeit. Terwijl ik het al 2x heb meegemaakt. Alhoewel ik het toen ook onwerkelijk vond tot het moment dat we de echo kregen. Het zo lang voor je houden.. vreselijk. Ik heb het ook al her en der vertelt. Een buurvrouw, twee mensen met wie ik samenwerk (beetje noodgedwongen), en een vriendin. Als de echo goed is morgen, dan komen mijn dochters en schoonouders aan de beurt..
Het klopt inderdaad dat het tweede trimester beter wordt. Net wat Valerie zegt, als je er idd geen bekkenklachten bij krijgt oid. Het is gewoon zo dat in het eerste trimester je hele hormoonfabriek om moet tunen naar een ander programma. Dat kost ongelovelijk veel energie. Met 10 weken is het kindje volgens mij af.. (alle organen en ledematen zijn aangelegd) en dan is het nog 30 weken rijpen en verder groeien. Ik heb in het tweede en derde trimester bijna geen enkele klacht meer gehad (misschien wat maagzuur op het eind en heel afentoe voelde ik mijn banden een beetje) en voelde me heel fit en mezelf. Heerlijk was dat! Sliep ook tot de dag van de bevalling het klokje rond en had dus volle batterij toen bevallingen zich aandienden. Ik hoop weer op zo'n heerlijke tijd en een thuisbevalling. Ik ben de vorige 2x ook thuis bevallen.
Groet!
Eefje