Uitgerekend September 2019

Ik had net ook ineens een huilbui. Zegt m'n man: zie je wel, weer een kwaaltje er bij ;) 

Ik ben vandaag 6 welen en 3 dagen. Volgende week de eerste echo.

Mijn enige kwaaltjes zijn zere borsten en heel vreemd dromen, en dat ik mijn dromen ook echt onthouden heb als ik weer wakker ben.
Ik droomde laatst dat ik geen zin had om melk poeder te halen en dat dat nog wel een paar dagen kon wachten. Toen werd ik met zo'n vreemd schuldgevoel wakker. Slaat eigenlijk nergens op!
Hebben jullie kwaaltjes?

Groetjes

@JLG hopelijk krijg je volgende week een goede echo en was je inderdaad minder ver, dat kan wel! Je kan er inderdaad nu weinig aan doen, als je gewoon gezond leeft zoals je zegt dan kun je verder alleen maar afwachten en de tijd zijn werk laten doen. Soms gaan de dagen alleen wel heel langzaam voorbij ;-)
@Pipentimo Wat toevallig.. Ik werd ook terug gezet van 7.4 naar 7.2 en heb ook 21 feburari mijn termijnecho staan. Dus van 14 sept nu naar 16 sept als uitgerekende datum, maar pas 21 februari daar een echte datum uit. Ben jij dan ook rond die tijd uitgerekend?
@Jesca Heb je nog een echo gehad? Ik hoop voor je dat het innestelingsbloed is, dat lees je bij meer meiden hier. Succes als je hem vandaag pas hebt!
Wij hadden gelukkig gisteren weer een goede echo met een knipperend hartje en van 7.4 naar 7.2 maar dat kan nog alle kanten op. 21 febr hebben wij de termijnecho en als ik erg onzeker word deze 3 weken ga ik misschien toch bellen om te vragen of ik er nog eentje tussen mag ivm de miskramen eerder. Aan de andere kant probeer ik ook te denken dat ik er niks aan kan doen verder als ik gewoon gezond bezig blijf zoals nu. Je hebt er verder weinig invloed op en ik denk dat ik bij elke echo bang blijf dat we weer slecht nieuws krijgen, dus of een tussentijdse echo veel zal helpen weet ik ook niet. Ik ga proberen zelf het vertrouwen te houden en dan gewoon 3 weken te wachten zoals zoveel dames hier :) 
Succes met de kwaaltjes en hopelijk nog wat meer dames met mooie echo's!

Hebben jullie ook zo’n moeite met het voor je houden...?! Ik heb het per ongeluk al tegen twee vriendinnen, de buurvrouw en een collega gezegd haha. Twee keer omdat ze het op de man af vroegen! Grappig, die mensen die dat dus zien op een of andere manier... Maar goed, kost me steeds meer moeite om niet van de daken te schreeuwen ? Hoe is dat bij de rest?

@Hoopjegeluk
Ik dacht zelf 12 september, maar voorlopig nu 14 september. Heel toevallig al die zelfde data haha ;D

@Hoopjegeluk
Ik dacht zelf 12 september, maar voorlopig nu 14 september. Heel toevallig al die zelfde data haha ;D

Wow mijn berichtje is twee keer verstuurd, huh? Haha
@Hoopjegeluk 3 weken vind ik ook echt lang hoor. Zelf vorig jaar ook een miskraam gehad rond 8 weken en daar met de termijnecho pas achtergekomen.. Zie er deels dus wel tegenop nog zolang te wachten.
@Valerie Ik vind het ook zo lastig! We gaan het dit weekend dus aan de toekomstige opa's en oma's vertellen en ook mijn vriendin neem ik volgende week in vertrouwen. Ik heb soms ook het gevoel dat iedereen het al kan zien ofzo, maar het is mij nog niet op de man af gevraagd haha

Terug
Bovenaan