Uitgerekend September 2019

Hoi, ik ben nu net nieuw hier. Na 2 miskramen binnen 1,5 jaar weer zwanger. Ik mocht nu gelukkig vroeg voor de echo komen en zag het hartje kloppen! Dolgelukkig..ik ben nu 8+4weken en mag met 10 weken weer. Blijft ontzettend spannend!!

Hallo! 
Ik sluit me aan bij deze groep. Super leuk om mee te praten. 
Ik ben volgens mij berekeningen 8 weken zwanger. 6-12-18 laatste menstruatie en 20-12-18 mijn ovulatie. Op 31-12 had ik al een duidelijke positieve test, dit deed ik ivm oud en nieuw en de borrels. We zijn zwanger geworden binnen een half jaar dus dat is redelijk snel. 
Momenteel heb ik erg last van moeheid en obstipatie!! Heb normaal elke dag ontlasting nu 1x in de 4 dagen.. Straks maar even lactulose siroop halen. 
Wij hebben 7feb onze eerste echo en zou dag 9 weken zijn. Ik vind het ook enorm spannend en hoop natuurlijk dat alles goed gaat. Ik heb er wel een super goed gevoel over maar we zullen nog even moeten wachten. Heb zo’n zin in het tweede trimester. Dat iedereen t mag weten en je toch uit die echte dangerzone bent van de eerste 12 weken. 

Leuk!! Liefs 

@RT, welkom en gefeliciteerd!
@Anemoontje: heel duidelijk zijn naar je schoonmoeder dat jij jullie kindje niet op FB gedeeld wilt zien in de toekomst (of niet herkenbaar). Ik snap je helemaal. Vooral als het openbare profielen zijn! Iedereen moet het zelf weten, maar als het voor jou niet goed voelt heb je het recht om dit niet te willen en zal ze zich daaraan moeten houden. 
Ik had zelf vandaag goed nieuws! We zagen een kloppend hartje en grootte van het kindje kwam precies overeen met aantal dagen zwanger! Nu 8w+6 (morgen 9 weken) en kindje was 2,2 cm groot. Ook was het er eentje.. ? 
Ik was er toch wat emotioneel onder, omdat ik mezelf had ingedekt. En als je het dan ziet is het toch weer zo mooi.. nu geloof ik het echt echt!
Schoonouders verteld.. en vanmiddag na school onze dochters.. 
Groet,
Eef

Wat fijn Eefje! Ik herken precies je gevoel van jezelf indekken. Het voelde pas echt op het moment van de echo (al heb je allerlei kwaaltjes). Ben benieuwd hoe je dochters reageren! 
Welkom Gebruiker10104918 en RT! Volgens mij zijn we echt al met een flink aantal..!

[quote quote=10161978]
Helaas hebben we net te horen gekregen dat we een miskraam hebben. Het kindje is al vroeg gestopt met groeien en wordt nu en komende week afgestoten. We zijn heel verdrietig en het voelt allemaal heel leeg en onwerkelijk Wat een heftige gebeurtenis is dit zeg. Nooit gedacht dat dit zo heftig zou zijn..
Bedankt voor jullie lieve berichtjes en geniet onwijs van jullie zwangerschappen en alle kwaaltjes.
X jessica
[/quote]
Wat erg! Heel veel sterkte!

[quote quote=10162227]Wij hebben vanmiddag onze eerste echo. Ben heel benieuwd! Naar eigen berekening vandaag 6 weken en 6 dagen. Spannend.. Nog meer dames een echo vandaag??[/quote]
Heel veel plezier! Geniet lekker van het moment en we gaan duimen voor je! Laat je vanmiddag nog wat weten? :)

[quote quote=10162284]Hallo! Ik sluit me aan bij deze groep. Super leuk om mee te praten. Ik ben volgens mij berekeningen 8 weken zwanger. 6-12-18 laatste menstruatie en 20-12-18 mijn ovulatie. Op 31-12 had ik al een duidelijke positieve test, dit deed ik ivm oud en nieuw en de borrels. We zijn zwanger geworden binnen een half jaar dus dat is redelijk snel. Momenteel heb ik erg last van moeheid en obstipatie!! Heb normaal elke dag ontlasting nu 1x in de 4 dagen.. Straks maar even lactulose siroop halen. Wij hebben 7feb onze eerste echo en zou dag 9 weken zijn. Ik vind het ook enorm spannend en hoop natuurlijk dat alles goed gaat. Ik heb er wel een super goed gevoel over maar we zullen nog even moeten wachten. Heb zo’n zin in het tweede trimester. Dat iedereen t mag weten en je toch uit die echte dangerzone bent van de eerste 12 weken. Leuk!! Liefs[/quote]
Gefeliciteerd! Ik had ook mijn laatste menstruatie op de 6de van december maar pas veel later een positieve test (14 januari heel licht en 18 januari pas wat duidelijker) lopen dus helaas niet gelijk. VOlgende week alvast heel veel plezier!!!! Wanneer wil je het aan mensen gaan vertellen?

Terug
Bovenaan