Uitgerekend September 2019

Verschrikkelijk Jessica, sterkte! 
Het is overigens niet gek als je later een echo hebt hoor, vaak moet je eerder komen als je al in behandeling bent of er al eens eerder iets is misgegaan. 
@pipentimo wat een gelijkenissen. Bij mijn eerste zwangerschappen kwamen we ook pas voor een eerste echo bij 10 weken en kregen toen te horen dat t al rond 6 weken gestopt was. De 2e keer kwamen we eerder op controle maar bleven we nog 2 weken in onzekerheid of t echt fout zat en toen uiteindelijk was het weer mis. Gelukkig lijkt nu alles goed te gaan! Duimen draaien!!
Veel plezier met je echo vandaag!
En over Facebook en vooral anderen die er veel opzetten zou ik ook proberen eerlijk te zeggen wat je er van vindt. Duidelijk aangeven dat jullie zelf op het moment willen kijken wat je er wel of niet opzet. Misschien kan je zeggen dat ze er heus iets op mag zetten nadat jij je goedkeuring erover hebt gegeven?
Welkom weer aan de nieuwe! 

@JLG
ah okee! Wanneer ben je uigerekend? Ik als ik het goed heb 12 september maar dat zullen we volgende week dan ook horen denk ik.
We hebben het mijn ouders en schoonouders gelijk verteld. Mijn vader is ongeneselijk ziek dus die was extra blij! Ik ben zelf 24 jaar ? Ook heb ik het mijn beste vriendinnen verteld en een collega. We willen het na de 3 maanden aan iedereen vertellen.
Gaat iemand van jullie ook een combinatietest of nipt test doen? 
Liefs. 

[quote quote=10162444]@JLG ah okee! Wanneer ben je uigerekend? Ik als ik het goed heb 12 september maar dat zullen we volgende week dan ook horen denk ik. We hebben het mijn ouders en schoonouders gelijk verteld. Mijn vader is ongeneselijk ziek dus die was extra blij! Ik ben zelf 24 jaar Ook heb ik het mijn beste vriendinnen verteld en een collega. We willen het na de 3 maanden aan iedereen vertellen. Gaat iemand van jullie ook een combinatietest of nipt test doen? Liefs.[/quote]

Hey, dat weet ik niet. Ik ben afgelopen maandag naar de VK geweest en toen dacht ik 7 weken te zijn. Met de inwendige echo geen hartje gezien. De VK zei dat het er allemaal goed uitzag maar wel als een zwangerschap van 5 weken. We hebben nu zaterdag 9 februari een nieuwe afspraak om te zien of er ontwikkeling is en of er dus een hartje te zien is. Als dat zo is horen we meer. Spannend dus

Wij hebben een goede eerste echo gehad vandaag. Het hartje mooi zien kloppen. Bijzonder hoor!
Dit weekend gaan we het aan beide ouders vertellen.
Ik had zelf 11 september verwacht en volgens de echo is het 9 september :)

@ rt: wij hebben gekozen om alleen de 20 weken echo te doen en verder geen testen. We vinden het niet erg als we niet weten  of het kindje afwijkingen heeft. En mochten er levensbedreigende dingen zijn dan komt dat met de 20-weken echo wel naar voren ;)

Ik heb vandaag al de hele dag het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik heb dit gevoel nog niet eerder gehad sinds ik zwanger ben. Gelukkig geen bloed tot dusver maar toch zit het me niet helemaal lekker. Hebben anderen hier ook last van? 

@Julesss ik heb zo’n zelfde gevoel. Zo’n leeg gevoel in mijn buik en zeurderig onderbuik gevoel.
Wat ik soms lastig vind is dat het voor mijn vriend veel minder intensief lijkt. Als ik bijvoorbeeld zeg hmm die krampjes of ik voel ineens niets meer, komt hij niet veel verder dan ja ik weet het ook niet.
Dat snap ik ook wel, en hij doet alles voor me en verdiept zich stiekem ook wel op google in de zwangerschap, maar dan soms ineens kan ik ontploffen haha!
herkennen meer mensen dit?

Veel berichten weer haha.. Hoopjegeluk als ik dan jouw berichten lees, kan ik echt angstig worden ? Je hoort ook zo vaak van die missed abortions en dat ze er bij de termijnecho pas achter kwamen, terwijl het al weken niet meer groeide. Pff dat soort dingen maken me echt angstig ? Wij hadden maandag een hele mooie echo met 6w5d maar moet nu weer 3.5 week wachten op de termijnecho. Kan er nu al zenuwachtig voor worden ? Hebben meer mensen dat? 
Gebruiker10104629 Mijn vriend vindt het ook lastig om op dat soort dingen antwoord te geven. Hij weet het natuurlijk ook niet en voelt ook niks verder dus ja.. is ook wel lastig. Hij is verder ook heel nuchter en is nooit ergens bang voor en heeft er veel vertrouwen in dat het allemaal goed gaat. Tuurlijk is het goed om van het positieve uit te gaan, maar mijn angsten delen is dan soms wel lastig omdat hij het "panisch gedoe" vindt? 

Terug
Bovenaan