Uitgerekend September 2019

Ik heb nog steeds helemaal geen kwaaltjes word er zo onzeker van. Begin echt steeds meer te twijfelen of het wel goed is allemaal. Weet dat je ook geen kwaaltjes kan hebben maar had verwacht wel iets te voelen tenminste. Geen zere borsten geen kraampjes niks. Ben nu 6w 4d volgens eigen berekening.

Loesjeee dat heb ik zelf ook een tijdje gehad. Ookal voel ik nu wel het een en ander, lijkt het mij het allerbelangrijkste dat een bloeding uitblijft! Wachten op een echo met een kloppend hartje en dan word het wel wat echter allemaal. 

Oh wat erg Jesca. Heel veel sterkte. 
Ik ben morgen 5 weken, maar heb nog steeds geen kwaaltjes. Ik weet dat ik niet mag klagen, maar het maakt me steeds onzekerder. Meer dames die dit hebben? Ik probeer me er maar aan vast te houden dat de meesten vanaf een week of 5,5 / 6 iets begonnen te voelen. En anderen helemaal niet 

Dankje julesss ja hopen op een kloppend hartje met de echo 29feb. 
Liefdraakje hier hetzelfde onzekere probleem lees 2 berichten terug. 

Pff wat een kut nacht... werd wakker met gigantische pijn in mn onderbuik en rug en houdt zo’n 10 min aan. Mega zweten en duizelig. Iemand bekend mee? Na toiletbezoek neemt het wel af.. ging al overvol me bed in en voelde me vies hoe vol ik zat van het eten. 
Heb het overigens bij 5 weken ook gehad en nu 6.5,,

Toch maar de verloskundige gebeld veel symptomen vond ik zelf van buitenbaarmoederlijke.. bijna flauwvallen zweten diaree. Verloskundige zelf maakte zich minder druk omdat het maar 15 minuutjes aan hielt! Merk gewoon dat mijn instinct zegt dat het niet goed is en dat lastig is over te brengen (ook naar partner)

@Anemoontje Ik kan me voorstellen dat je er gespannen van raakt. Maar als de verloskundige zich niet druk maakt probeer dan niet al te veel stres te ervaren, makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik. 
Ik ben vandaag precies 8 weken zwanger. Geen kwaaltjes maar wel al een flinke cupmaat erbij en mn broeken zitten nu al strak. Heb een positiebroek gekocht maar vind het wel apart om die nu al te dragen. 
Ook ik droom veel heftiger en word soms zwetend wakker. Ik vind het vooral heel bijzonder wat dit kleine wondertje nu al veroorzaakt!
Woensdag eerste afspraak bij de verloskundige en nog 2 weken tot de eerste echo. Fingers crossed for a beating heart

@Anemoontje Ik kan me voorstellen dat je er gespannen van raakt. Maar als de verloskundige zich niet druk maakt probeer dan niet al te veel stres te ervaren, makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik. 
Ik ben vandaag precies 8 weken zwanger. Geen kwaaltjes maar wel al een flinke cupmaat erbij en mn broeken zitten nu al strak. Heb een positiebroek gekocht maar vind het wel apart om die nu al te dragen. 
Ook ik droom veel heftiger en word soms zwetend wakker. Ik vind het vooral heel bijzonder wat dit kleine wondertje nu al veroorzaakt!
Woensdag eerste afspraak bij de verloskundige en nog 2 weken tot de eerste echo. Fingers crossed for a beating heart

Terug
Bovenaan