Uitgerekend september 2022

Super leuk, ik heb ook gemaild. Mijn eerste echo heb ik pas op 3 februari i.v.m mijn lange cyclus (35 dagen). Volgende week staat wel mijn eerste afspraak met de verloskundige. 

Hi allemaal, 
Allereerst gefeliciteerd allemaal! 
Ik had rond 20 december een positieve test, nadat er zojuist pcos geconstateerd was; dus totaal niet verwacht! Dacht zelf eind augustus uitgerekend te zijn. 
Nu had ik vanmiddag ineens iets bruine afscheiding, dus paniek (in juli een miskraam gehad en zo begon het toen ook). Mocht vanmiddag voor een eerste echo, kloppend hartje gezien! De verloskundige dacht wel dat ik 6+2 was ipv 7+2 (wat ik dacht). Wel gerustgesteld, maar blijf toch wel een beetje angstig. Ze zei dat het kon komen door bijv een goed doorbloede baarmoedermond. 
Mensen die dit herkennen? 
liefs!

Momenteel ben ik 4 w5d, maandag een test gehad en 7 februari een echo (eerste) ingepland. Ben al helemaal zenuwachtig, zal een e-mail sturen !

Hallo!
Ik mag mij weer aansluiten. Helaas in december met 7 weken een miskraam gehad. Nu alweer in blijde verwachting!! Drie dagen geleden een positieve Clearblue en Kruidvat test. Vandaag weer :D
Vandaag denk ik dus 4+2 (na een miskraam is het wat lastig tellen).
Ik stuur een email voor het Whatsapp groepje!
Groetjes, Bibi

Ik heb vandaag ook een positieve test in mijn handen mogen hebben en zou graag willen aansluiten bij de app groep.

Hoi dames! 
Ik heb vanmorgen positief getest! (Had het nu totaal niet verwacht, want echt 0,0 symptomen....) Dus zelfs drie verschillende merken tests gedaan omdat we het niet konden geloven haha. Maar alle drie knal positief! Dus ik kan me hier melden ?
Volgens de online berekening is mijn uitgerekende datum op 24 september. (Zal nog wel wijzigen denk ik aangezien ik een onregelmatige en lange cyclus heb). 
Gefeliciteerd voor jullie ook allemaal! Ben reuze benieuwd wat me allemaal te wachten staat. (= Ons eerste kindje)

Hoi allemaal, gefeliciteerd met jullie positieve testen! ik had al een vermoeden, vanochtend een positieve test! Uitgerekend ergens eind september, precies zoals ons zoontje van eind sept 2019 ? dat wilde we eigenlijk anders plannen maar we waren al eventjes bezig dus super blij! 
Heb het wel vandaag meteen moeten opbiechten bij een etentje bij mijn vader,  viel te erg op dat ik geen glas wijn wilde haha. Het kan natuurlijk nog anders gaan maar kon er ook niet over liegen ? ?
Een tweede erbij.. dat moet nog wel even indalen. Eerste is dvm spoed keizersnede geboren, ik vind het wel spannend.

Terug
Bovenaan