Uitgerekend september 2022

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! ?
Ik wil mij ook graag aansluiten. Mijn uitgerekende datum is net als Gebruiker10373203 22 september. Ik ben nu precies 5wk zwanger. Ik ben zwanger geworden via het IUI traject en mag 1 februari in het ziekenhuis langskomen voor de eerste echo (vitaliteitsecho, 7wk). 
Dit is mijne eerste zwangerschap en ik vind het allemaal erg spannend! Ik hoop zo dat het embryo zich op de juiste plek heeft genesteld en een hartslagje laat zien. Nog even geduld hebben :D 

@Kimmmm is het wellicht een idee dat je de uitgerekende data bijhoudt in de hoofdtopic? Is wel leuk en overzichtelijk ?

Of zit met name iedereen hier in de Whatsapp groep? (Ik twijfel daar zelf namelijk nog een beetje over)

@littlepenguin: Gefeliciteerd! Wat toevallig bij mij is het ook via IUI gegaan, ook mijn eerste zwangerschap en ik heb mijn eerste echo op 2 februari. We zitten helemaal in dezelfde spannende fase!

Hoi allemaal! Na begin december een vmk te hebben gehad helaas (met 6 weken) ben ik nu weer zo'n 6 weken zwanger! Half september uitgerekend. Ik heb al een dochter van 3 en we zijn klaar voor een tweede. Wel vind ik het na de miskraam spannend en moet ik het blijde gevoel nog een beetje toelaten. De enorme hoeveelheid testen (haha) geven me wel een duidelijk beeld van groeiend hcg dus heb goede hoop.
Hoe groot is de WhatsApp groep inmiddels? Ben een beetje huiverig voor hele drukke apps maar vind contact wel leuk. Ik hoor het graag!

Groetjes Joanne

Terug
Bovenaan