Uitgerekende datum

1 maart - Bessie77 - 3e kindje - ♡ - 20 wkn echo 10 oktober
7 maart - Nonna1988 - 1e kindje - ♡ - 20wkn echo ? - Vlgnd controle 26 sept
10 maart - brandje85 - 3e kindje - ♡ -2e echo 20 aug
10 maart - Yaske - 1e kindje - ♡ - combinatietest op 26 aug
12 maart - Annemarie31 - 2e kindje - ♡ -gslbepal. echo 13 sep 20 wkn echo 27 okt
14 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - combinatietest 1 sept
15 maart - Zilverui89 - 2e kindje - 2e/termijn echo 2 sept
17 maart - Jits84 - 1e kindje - ♡ - 2de/termijnecho 28 aug
21 maart - Eetje1986 - 1e kind - 1e echo 25 aug
22 maart - Nicole82 - 4e kindje - ♡ 3e echo 18 sept
24 maart - Dandelion87 - 1e kindje - ♡ - 2e echo 4 sept
25 maart - Rafika - 5e kindje - 1e echo 2 sept
27 maart- kimnr3- 3e kindje- 2de echo 27 augustus

@nicole82 Die vermoeidheid herken ik. Ik heb heel veel aan multivitamines (Prenafem van Orthica en Floradix-tabletten), ik merk het meteen als ik ze vergeten ben in te nemen. Dan kan je me opvegen. Lange stukken autorijden gaat ook niet altijd even goed, in mijn eentje - ik kan tijdens het rijden in slaap sukkelen.
Mijn grootste klacht is alleen iets heel anders, en dat is dat ik last heb van een bekkenbodemverzakking. Het is na de geboorte van de eerste begonnen en inmiddels wel flink erger. Het helpt natuurljk ook niet dat ik twee flinke zonen heb, die nog steeds graag opgetild willen worden door hun mama - bij voorkeur tegelijk :-$.
Ik kan er wel eens wanhopig van worden, er is gewoon geen simpele remedie voor. Oefeningen doe ik, maar ik hoef maar iets verkeerd te eten, mijn darmen zetten op en, nou ja, de rest is too much information.
Mijn nachtmerrie is dat ik deze zwangerschap in bed moet uitzitten, om eerlijk te zijn. Maar daar ga ik nog maar even niet te veel bij stil staan. Vandaag 14 weken, nog 6 en dan weet ik of ik straks drie jongens heb, of dat er misschien wel een meisje bijkomt. Daar focus ik nu maar op. Goeie week allemaal :)
p.s. @yaske hoe was je combinatietest?

@nicole82 Vermoeidheid valt denk ik redelijk mee. Ik heb MS en daardoor ben ik altijd ontzettend moe dus ik denk dat ik er al aan gewend ben ofzo. (klein voordeeltje als je dat zo kunt noemen) Ik word 's morgens een beetje misselijk wakker maar na wat eten is dat wel weer weg. Ik heb alleen al wel echt een buikje, vanaf 5 weken al en het wordt steeds meer. (natuurlijk gewoon darmen enzo) maar daar heb ik wel moeite mee om het te verbergen. Geen idee mee wat ik aan moet trekken!! haha.

@bessie77 oeh das best vervelend. Bij mij begint de isschias ook weer op te spelen. Was vanmorgen boodschappen aan het doen en ja hoor het schoot weer eens flink in mijn bil. Soms kan ik dan amper lopen. Niet zo handig aangezien ik in de zorg werk. Zo heeft iedereen weer andere klachten hé.@dandelion87 ik hoor wel eens dat mensen met MS als ze zwanger zijn ze minder last hebben van de MS kwaaltjes. Is dat bij jou ook zo? Als je deze vraag vervelend vind begrijp ik het hoor. Ik had eerst ook dat ik het wilde verbergen, maar later dacht ik ach...ik ben zwanger en als je het al kan zien....nou ja het zij zo...ik heb al positiebroeken aan en doe daar dan wat wijdere shirts overheen dan valt het nog wel mee. 1 voordeel ik had van de 3 die ik al heb een buikje overgehouden dus het valt niet zo zeer op dat ze denken dat ik zwanger ben. 1 buurvrouw die het wel zag, maar zij was ook echt de enige.Hebben jullie ook zo last van opvliegers????
Fijne week voor iedereen!!

Ik had vooral de eerste 11 weken erg veel last van vermoeidheid, maar gelukkig is dat nu al stukken minder geworden. Zo te horen ben ik echt een geluksvogel, want ik heb behalve de vermoeidheid eigenlijk nergens last van gehad. Heb al wel een behoorlijk buikje met 13 weken, dus ik ga vanaf volgende week ook maar aan de positiebroeken. Iemand nog tips waar je niet al te dure positiekleding kan kopen?
@bessie77 Heb net de uitslag van het bloedonderzoek ook binnen en gelukkig hebben we geen verhoogde kans! Ik ben wel heel blij dat we de combinatietest hebben laten doen, want de echoscopiste heeft meteen het hele kindje onderzocht en gelukkig ontwikkelt het zich precies volgens het boekje. In mijn familie komt namelijk vaak een open ruggetje voor, dus ze kon ons ook alvast vertellen dat de kans daarop ook nog maar miniem was. Een hele geruststelling dus!

12 maart - Annemarie31 - 2e kindje - ♡ -gslbepal. echo 13 sep 20 wkn echo 27 okt
14 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - geslachtsbepaling 6 oktober 20wkn echo ?

14 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - geslachtsbepaling 8 oktober 20wkn echo ?

Hier misselijkheid toch langzaam de deur uitgewerkt haha :)
Morgen Krijg Ik Nog Een Echo Bij De Verloskundige.en Volgende WEEk Woensdag moet ik me melden bij de gynaecoloog.
Dan zal ik snel een termijn echo krijgen.

Verder is mn ichias terug, zeer vervelend en ook hier de angst om weken in bed te moeten Door brengen .
Was Bij Mn Jongste Zoon Wel Het geval vanaf week 30 .
Ik ben zo benieuwd naar het geslacht! Benieuwd of ik toch een dochter nog ga krijgen of dat ik toch nog een broertje draag :)

Terug
Bovenaan