Uitgerekende datum

1 maart - Bessie77 - 3e kindje - ♡ - 20 wkn echo 10 oktober
7 maart - Nonna1988 - 1e kindje - ♡ - 20wkn echo ? - Vlgnd controle 26 sept
10 maart - brandje85 - 3e kindje - ♡ -2e echo 20 aug
10 maart - Yaske - 1e kindje - ♡ - combinatietest op 26 aug
12 maart - Annemarie31 - 2e kindje - ♡ - 5e echo 26 aug
14 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - combinatietest 1 sept
15 maart - Zilverui89 - 2e kindje - 2e/termijn echo 2 sept
17 maart - Jits84 - 1e kindje - ♡ - 2de/termijnecho 28 aug
21 maart - Eetje1986 - 1e kind - 1e echo 25 aug
22 maart - Nicole82 - 4e kindje - ♡ 3e echo 18 sept
24 maart - Dandelion87 - 1e kindje - ♡ - 2e echo 4 sept
25 maart - Rafika - 5e kindje - 1e echo 2 sept
27 maart- kimnr3- 3e kindje- 2de echo 27 augustus

Even wat delen hoor!

Zondag had ik wat bloed toen ik naar de wc ging. Schrok me dood! Gelijk de verloskundigepraktijk gebeld en gelukkig mocht ik die middag nog komen voor een echo. Alles wat goed....pfff! Begon spontaan te huilen van opluchting. Dag erop op werk weer een beetje bloed. Blijft vervelend maar schrok er nu niet zo van.
Nu al een dondersteentje, die frummel van ons! ;)
Jullie ook wel eens last gehad van kleine bloedingen? (Telkens maar een druppeltje)

@dandelion87 He ja ik kan me goed voorstellen dat je daarvan schrok. Goed dat je naar de verloskundige bent gegaan. Hebben ze er een verklaring voor gegeven, of tips? Fijn dat je meteen terecht kon!

Heb ik bij de 2e ook wel gehad. Ben bij de 1e keer dat het gebeurde ook meteen naar vk gegaan. Alles was toen ook goed. Je schrikt wel even idd. Maar later nog wel een paar keer gebeurd, maar als het maar bij een drupje blijft is er niks aan de hand.

@bessie77 nee geen echte verklaring. Waarschijnlijk een klein bloedvaatje gesprongen zei ze. Net zoiets als een bloedneus.
@nicole82 klinkt niet zo gemeen als ik het zeg maar...gelukkig gebeurt het bij meerdere mensen, stelt me toch iets meer gerust. ;)

Wat zijn jullie meeste klachten tot nu toe? Ik ben zo moe steeds, geen puf om ook maar iets te doen. Slaap als ik niet hoef te werken al om half 10, 10 uur. En als ik thuis kom van werk duik ik meteen me bedje in en ben ook zo vertrokken. En nu met die verkoudheid erbij is het helemaal malaise. Vanmiddag mijn dochter naar Sneek brengen naar haar vader, zie ik mijn zoon ook nog eventjes. Dat ik er zin in heb om een uur in de auto te zitten en een uur weer terug??? Niet echt!

Terug
Bovenaan