Uitgerekende datum

Bessie, dat klinkt heel erg leuk!! Goed dat je een mooie uitkomst had bij de combinatietest. Ik heb het hartje alleen nog maar gezien, niet gehoord. Lijkt me inderdaad heel erg speciaal. Na de 12 weken echo was het voor mij wel ineens heel echt, dat er een kindje in mij groeit. Ongelooflijk wat een gevoelens dat met zich mee brengt, zoveel liefde dat ik voel voor iets wat net 6 cm groot is.
Over het geslacht... ik denk zelf ook een jongen. Maar ik baseer dat eigenlijk nergens op. Het is gewoon een gevoel. En mijn zusje heeft 2 dochters, en de broer van mijn partner heeft ook een dochter. Dus dan denk ik, ergens in dat nageslacht moet toch een keer een jongen komen?
Ik ga nu even lekker op vakantie, dus mij horen jullie pas weer over een week of 2. Als ik terug ben ga ik de kraamzorg regelen en een afspraak maken voor de geslachtsbepaling. Kraamzorg vandaag ook geprobeerd te regelen, maar net alles ingevuld en dan krijg ik een foutmelding. Nu gauw de koffers inpakken.
Ik wens jullie een fijne tijd de aankomende 2 weken en voor de mensen die in de tussentijd een echo hebben, veel succes en vooral veel plezier!

Fijne vakantie nonna!
Fijn dat alles goed was bessie!
Wij laten de combinatietest ook jog doen, krijg dinsdag m'n verwijzing. Kan dan pas een afspraak maken!
Volgens Chinese horoscoop krijgen wij ook een tweede knul. Dat was altijd m'n geloof maar sinds hij bij een paar bekende niet klopte hou ik me er niet meer aan vast.
Wij wachten tot 20 w echo. Ml wil liever eerst weten of kindje gezond is voordat we jet geslacht weten. Dus jk moet wat langer 'geduld' hebben en vooral nog niet shoppen ;-)) wat voor kindjes heb e al bessie? Jongetjes? Meisjes? Of allebei?

Hallo dames! Ik voeg me bij jullie toe! Heb vorige zwangerschap hier ook heel wat geklaag en dingen kunnen delen op het forum dus daarom meld ik me weer. Gezellig wat kletsen met de medezeggenschap :)
Ik zal even kort wat vertellen over mezelf.
Mijn naam is kim ben 27jaar kom uit Zuid Limburg.ik heb 2 zonen van 8&4 jaar(uit vorige relatie) en ben meteen na verwijderen van spiraaltje zwanger geraakt en Ben nu zwanger van nummer 3! De uitgerekende datum is +- 27maart. De termijn echo is nog in aantocht!
Aanstaande woensdag intake bij verloskundige en een echo :) super spannend weer allemaal

1 maart - Bessie77 - 3e kindje -  20 wkn echo 10 oktober
7 maart - Nonna1988 - 1e kindje - ♡ - 20wkn echo ? - Vlgnd controle 26 sept
10 maart - brandje85 - 3e kindje - ♡ -2e echo 20 aug

10 maart - Yaske - 1e kindje - ♡ - combinatietest op 26 aug
12 maart - Annemarie31 - 2e kindje - ♡ - 4e echo 20 aug
14 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - termijnecho 26 aug
15 maart - Zilverui89 - 2e kindje - 2e/termijn echo 2 sept
17 maart - Jits84 - 1e kindje - ♡ - 2de/termijnecho 28 aug
21 maart - Eetje1986 - 1e kind - 1e echo 25 aug

22 maart - Nicole82 - 4e kindje - ♡ 3e echo 18 sept

24 maart - Dandelion87 - 1e kindje - ♡ - 2e echo 4 sept 
25 maart - Rafika - 5e kindje - 1e echo 2 sept
27 maart- kimnr3- 3e kindje- 2de echo 27 augustus

Ha @nonna1988, ah mooi om te lezen zeg! Ja, het is bizar he? Dat zo'n klein wezentje je al zo blij kan maken (als je geen last hebt van kwaaltjes). Prachtig. En ja, je zou het inderdaad wel denken he, dat er toch ergens een jongen moet komen ;-) ? Geniet van je vakantie!
Gefeliciteerd @kimnr3! Ik heb twee jongens (van bijna 3 en 20 maanden), @MissM, dus de kans is ook vrij groot dat de derde een jongen is. Ik zou beide gaaf vinden, drie jongens, of twee jongens en een meisje. Het enige is, we hebben een meisjesnaam die voor ons en onze fam veel betekent, alleen daarom hoop ik op een meisje. En jullie, Kim en MissM? Hebben jullie voorkeur? Of een voorgevoel?
Spannend dat jij ook combinatietest gaat doen trouwens, MissM. Heb je dat bij de eerste ook gedaan?

@bessie ik hoop ergens wel op een meid. Ik ben echt iemand die van roze enz houdt dus ik zie mezelf Wel echt met een dochter. Maar als het een jongen is dan vind ik het ook best.mn vriend hoopt natuurlijk op een zoon haha en mn jongens willen ook een broertje. Als het maar gezond is natuurlijk :) wel echt zo nieuwsgierig! !!

Nee bij de eerste niet, maar nu toch anders nu er al een gezin is. Meisje lijkt mij ook erg leuk al merk je dat denk ik pas later... Nu ik eenmaal zwanger ben maakt t me nix uit als het maar gezond is lekker cliché haha maar dit is de laatse keer (ga ik van uit) dus van allebei wat is ook wel leuk natuurlijk een koningskoppel! ;-)) nog even geduld!

Terug
Bovenaan