Uitgerekende datum

Hier gaat het goed! De echo an 17 sept was ook goed. Wat ik apart vond was dat ik het kindje zag bewegen, maar dat ik het niet voelde. Ik voel het nog niet, maar krijg wel al een behoorlijke buik. Wat mijn voornaamste kwaaltjes zijn is eczeem en ischias. Maar momenteel heeft de eczeem de overhand, dat JEUKT verschrikkelijk!. Gisteren naar de ha geweest en heb verdorie 3 kwartier in de wachtkamer moeten wachten. Ze liep wat uit! Eigen ha natuurlijk met vakantie. Pffff...was echt zo'n dag, dus werk gebeld dat ik wat later kwam, werd een uur later! Niet zo'n beste dag gisteren, echt zo'n emo-dag en het begon al 'smorgens met allemaal pechdingen plus kinderen merken het en gaan extra jengelen etc etc.. Vandaag een betere dag en 16 okt mag ik weer voor een echo en dan gaan ze kijken of ze het geslacht kunnen zien. Ben wel heel nieuwsgierig geworden. Mijn gevoel zegt een jongetje dus ben benieuwd of ik gelijk heb. En is het we een meisje is het ook geweldig natuurlijk, maar voor de namen weer wat lastiger. Zo lopen we allemaal wel ergens tegenaan en zo hebben we allemaal wel een K..dag er tussen zitten. Nou voor nu iedereen een fijne dag!

Lang niet geweest, maar wat fijn om te lezen dat de eerste (bijna-)mama's al weten of het een jongen of een meisje is! Wij moeten nog 2,5 week wachten. Duurt lang!!
Heb een paar onrustige weken gehad. Ik heb tot twee keer last gehad van niet kunnen plassen, heel bizar, pijnlijk en frustrerend. De eerste keer dacht ik nog dat het een blaasontsteking was, maar dat bleek het niet te zijn. Heel fijn ook: de artsen hebben geen idee wat het wel is. Geluk bij een ongeluk is wel dat ik daardoor bijna wekelijks ons kindje gezien heb en het hartje stevig hoor kloppen :) Flinke trapper en draaier - net als de twee grote broers.
Hebben jullie dat ook, trouwens, dat het lijkt alsof die weken voor de 20 wekenecho zo traaaaag gaan? Man. Ik ben ZO benieuwd.

1 maart - Bessie77 - 3e kindje - ♡ - 20 wkn echo 10 oktober
7 maart - Nonna1988 - 1e kindje - ♡ - jongen - 20 wkn echo 20-10-2014
10 maart - brandje85 - 3e kindje - ♡ - 2e echo 20 aug
10 maart - Yaske - 1e kindje - ♡ - 20 wkn echo 21 okt
11 maart - Yessica22 - 2e kindje - Meisje - 20 wkn echo 21 okt.
12 maart - Annemarie31 - 2e kindje - ♡ -meisje!-20 wkn echo 27 okt
14 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - gslbepal. 8 okt-20wkn echo 27 okt
15 maart - Zilverui89 - 2e kindje -
17 maart - Jits84 - 1e kindje - ♡ -
21 maart - Eetje1986 - 1e kind - 1
22 maart - Nicole82 - 4e kindje - ♡ 4e echo 16 okt
25 maart - Rafika - 5e kindje -
27 maart- kimnr3- 3e kindje-
27 maart - Dandelion87 - 1e kindje - ♡ - 20 weken echo/gesl.bep. 28 okt

Hi meiden... Wat een apart forum opeens.. He vervelend bessie.. Wel fijn dat je idd veel echo's heb gehad.
ARRGGH Nicole jeuk is zo niet fijn!!!

Hier opzich gaan het steeds beter. Al heb jk flink last van m'n bekken en de laatse dagen lijkt t erg harde buiken. Eens na checken hoe dat zit.

Leuk idd al die jongens/meisjes berichten. M'n gevoel is niet zo duidelijk dus we zien t wel 8 okt. ;-)

Ik ga ff bekertje warme melk scoren en weer proberen te slapen ;-))

Leuk yessica een meisje!!

Ja Bessie Ik tel de weken ook af tot de 20 weken echo hoor! Kon voor het geslacht echt niet langer wachten haha..

Buikje begint ook steeds meer te groeien nu! Leuk!

Terug
Bovenaan