Hier gaat het goed! De echo an 17 sept was ook goed. Wat ik apart vond was dat ik het kindje zag bewegen, maar dat ik het niet voelde. Ik voel het nog niet, maar krijg wel al een behoorlijke buik. Wat mijn voornaamste kwaaltjes zijn is eczeem en ischias. Maar momenteel heeft de eczeem de overhand, dat JEUKT verschrikkelijk!. Gisteren naar de ha geweest en heb verdorie 3 kwartier in de wachtkamer moeten wachten. Ze liep wat uit! Eigen ha natuurlijk met vakantie. Pffff...was echt zo'n dag, dus werk gebeld dat ik wat later kwam, werd een uur later! Niet zo'n beste dag gisteren, echt zo'n emo-dag en het begon al 'smorgens met allemaal pechdingen plus kinderen merken het en gaan extra jengelen etc etc.. Vandaag een betere dag en 16 okt mag ik weer voor een echo en dan gaan ze kijken of ze het geslacht kunnen zien. Ben wel heel nieuwsgierig geworden. Mijn gevoel zegt een jongetje dus ben benieuwd of ik gelijk heb. En is het we een meisje is het ook geweldig natuurlijk, maar voor de namen weer wat lastiger. Zo lopen we allemaal wel ergens tegenaan en zo hebben we allemaal wel een K..dag er tussen zitten. Nou voor nu iedereen een fijne dag!