Uitgerekende datum

Gaat z'n gangetje..... Aftellen voor woensdag zo spannend. ...
Heb weer wat meer energie gelukkig. Alleen die bekken hebben rust nodig dus lig nog wel elke middag op bed als dat lukt.
We zijn vandaag begonnen met de kamerruilingen, computer naar zolder (stond in babykamer nl) kamertje van zoonlief even veranderd zodat er een kledingkast bij kan,
Ben benauwd hoe het met de rest is!

Gaat prima! Last van de bekken maar ach we bikkelen door ;-) Ik ben het met je eens besje dat wachten op die 20 weken echo poe! Voor mij vandaag nog precies drie weken ;-)

Naar de 20 wk duurt lang voor je gevoel, maar zodra de 20 wk om zijn gaat het ineens heel snel!Volgende week mag ik weer even gluren...en gaat ie proberen om het geslacht te kijken. 5 nov pas de 20 wk echo. Duurt nog ff. Rond de kerstdagen is onze timmerman 2 weken vrij en gaan we met de badkamer bezig. Daarna is de babykamer aan de beurt. Alle badkamerspullen staan nl opgeslagen in de toekomstige babykamer dus kan daar even niets beginnen.Als ik zie wat we nog allemaal te wachten staat kan ik niet wachten tot alles achter de rug is.Op naar 16 okt. ben heel benieuwd!

Oee bessie77 bijna 10 okt! De eerste 20w echo van ons clubbie.
Pff Nicole nov klinkt idd ver weg maar is maar een weekje na mij haha...
Ik zit in spanning voor echo morgen daarna komt vast de 20w spanning snel.
Leuk dat de badkamer gedaan wordt... Duurt nog wel ff.
Wij hoeven gelukkig niet te klussen alleen wat veranderen en wat nieuwe kasten.
Fijne av!

nog twee dagen bessie jeej!

Inderdaad de eerste... ik wacht nog ff tot 27 oktober... daarna zal het ook snel gaan dat geloof ik meteen...
:)

Wat leuk om alle berichten te lezen!
MissM heb jij ook last van je bekken? Pfff ik ook. Loop al bij de fysio en ik moet zeggen, dat helpt! Zou ik echt op tijd doen als ik jou was.
Vorige week een week lang migraine gehad. Wist niet wat me overkwam! Schijnt dus door de hormonen te kunnen komen. Normaal nooit last van. 8 dagen totaal lam! Nu gaat het weer goed.
Vandaag weer een echo gehad, ben 16 weken en alles ziet er goed uit. Wat een opluchting toch elke keer weer!
Bessie77 laat je weten hoe de echo is geweest? En vertellen jullie allemaal wat het wordt?

Oja, ik lees trouwens overal dat je zout moet vermijden maar ik ben nu extra dol op chips en zoute dingen! Kan er niet vanaf blijven! (Agja, zolang mn bloeddruk nog goed is, denk ik dan haha)

1 maart - Bessie77 - 3e kindje - ♡ - 20 wkn echo 10 oktober
7 maart - Nonna1988 - 1e kindje - ♡ - jongen - 20 wkn echo 20-10-2014
10 maart - brandje85 - 3e kindje - ♡ - 2e echo 20 aug
10 maart - Yaske - 1e kindje - ♡ - 20 wkn echo 21 okt
11 maart - Yessica22 - 2e kindje - Meisje - 20 wkn echo 21 okt.
12 maart - Annemarie31 - 2e kindje - ♡ -meisje!-20 wkn echo 27 okt
14 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - jongen! - - 20wkn echo 27 okt
15 maart - Zilverui89 - 2e kindje -
17 maart - Jits84 - 1e kindje - ♡ -
21 maart - Eetje1986 - 1e kind - 1
22 maart - Nicole82 - 4e kindje - ♡ 4e echo 16 okt
25 maart - Rafika - 5e kindje -
27 maart- kimnr3- 3e kindje-
27 maart - Dandelion87 - 1e kindje - ♡ - 20 weken echo/gesl.bep. 28 okt

Dandelion thnx ik loop al 10w bij de Fysio ;-) herkenbare klachten voor mij.
Ti's aan poten maar ja wist ik van te voren.
Heb je al geslacht kunnen zien?

Wij hadden gistere echo kleine man maakte druk een koprol zo leuk!!

Terug
Bovenaan