Uitgerekende datum

1 maart - Bessie77 - 3e kindje - ♡ - meisje :)7 maart - Nonna1988 - 1e kindje - ♡ - jongen - 20 wkn echo 20-10-201410 maart - brandje85 - 3e kindje - ♡ - 2e echo 20 aug10 maart - Yaske - 1e kindje - ♡ - 20 wkn echo 21 okt11 maart - Yessica22 - 2e kindje - Meisje - 20 wkn echo 21 okt.12 maart - Annemarie31 - 2e kindje - ♡ -meisje!-20 wkn echo 27 okt14 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - jongen! - - 20wkn echo 27 okt15 maart - Zilverui89 - 2e kindje - 17 maart - Jits84 - 1e kindje - ♡ - 21 maart - Eetje1986 - 1e kind - 122 maart - Nicole82 - 4e kindje - ♡ 4e echo 16 okt25 maart - Rafika - 5e kindje - 27 maart- kimnr3- 3e kindje- 27 maart - Dandelion87 - 1e kindje - ♡ - 20 weken echo/gesl.bep. 28 okt

Jaaa we krijgen een meisje!!!!!!!!!!!!!!!!! Superlief zeg, dat jullie er zo aan gedacht hebben dandelion, annemarie en MissM!
Na twee jongens had ik me gewoon helemaal ingesteld op een derde erbij. Dus toen het een meisje bleek te zijn, was het een enorme verrassing. Ik was net zo blij geweest met een jongen. Het is wel zo dat, nu ik weet dat ik me mag gaan verheugen op een dochter (wat is dat gaaf om te zeggen!!), ik voel hoe bijzonder dat is.
Het geslacht was heel goed te zien, gelukkig. Na twee jongens zag ik al heel snel: 'Hey, daar zit niets. Is het dan echt een meisje?' Ons meisje lag met haar buikje lekker tegen de placenta aan, als een soort kussentje, zo zoet. We hebben haar koppie heel goed kunnen zien. Ze groeit goed, geen klompvoetjes, geen nare dingen met het hart of rug, alles is keurig. Tot nu toe dus een normale zwangerschap.
Hoewel het de derde is, blijft het iets bijzonders hoor, dat het kindje gezond is. We maakten ons geen zorgen, maar we nemen een gezond kind ook niet voor lief.
Wat het extra fijn maakte, is dat degene die de echo deed, ons ook in de eerste en tweede zwangerschap begeleid heeft. Ze ziet dus een heel gezin ontstaan. Al met al was het een heel persoonlijke en intieme gebeurtenis, vanochtend.
Ik zie dat de volgende 20 weken bij ons groepje op 20-10 is, van @Nonna1988. Spannend!!
Hoop dat het verder goed gaat met jullie en dat alle zwangerschapsklachten draagbaar zijn. Nu ga ik weer even op een roze wolk zitten :)

Oh wat heerlijk bessie... Dat alles goed is en een dochter wat geweldig nieuws na 2 zonen! En tuurlijk was een jongetje net zo welkom!
Leuk leuk!

Goed nieuws Bessie!!! Helemaal super een klein meisje erbij.
Ik heb me van het weekend ook ingeschreven voor fysio- of cesartherapie vanwege mijn rug. Heb er heel veel last van! Verder voel ik me goed. Ik geniet van de kleine schopjes die ik al regelmatig voel.
Inderdaad volgende week de 20 weken echo, toch wel spannend hoor.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met alle meiden is onderaan het lijstje, dat is namelijk al lang niet bijgewerkt?
Fijne week weer allemaal. Liefs

Hallo allemaal!Leuk om te lezen dat een hoop van jullie al weten wat het gaat worden! Proficiat allemaal!Heb al even niks meer van me laten horen, dus hier even een update. Hier tot nu toe alleen last van een lage bloeddruk en de daarbij horende vermoeidheid en duizeligheid. Verder gaat alles prima en ook is al een mooi buikje te zien :) Baal alleen wel ontzettend dat ik de kleine nog steeds niet kan voelen! Voelen jullie de kleine al schoppen?

leuk bessie! gefeliciteerd met je roze wolk hihi!
Yaske ik voel al vanaf 12,5 week plopjes en nu bij bijna 19 weken echt schopjes... maar als jou placenta voor de kleine ligt is het logisch dat jij nog niks voelt... komt vast goed ik snap dat je baalt!

Het gekke is dat mijn placenta aan de achterkant ligt, dus ik had eigenlijk al wel verwacht om iets te voelen. Maar je hebt gelijk Annemarie! iedereen is anders en het komt heus nog wel! Bij mijn laatste controle van vorige week hebben we het hartje nog gehoord en de baby horen zwemmen, dus ik heb geen reden om me zorgen te hoeven maken. Nog even geduld inderdaad!

Ze zeggen het maar mijn placenta schijnt ook voor te liggen en ik voel hem ook al vanaf 13 weken. Dus volgens mij klopt dat ook niet altijd. Yaske Ik hoop dat je snel van dit wonderlijke gevoel mag gaan genieten.

Terug
Bovenaan