Jaaa we krijgen een meisje!!!!!!!!!!!!!!!!! Superlief zeg, dat jullie er zo aan gedacht hebben dandelion, annemarie en MissM!
Na twee jongens had ik me gewoon helemaal ingesteld op een derde erbij. Dus toen het een meisje bleek te zijn, was het een enorme verrassing. Ik was net zo blij geweest met een jongen. Het is wel zo dat, nu ik weet dat ik me mag gaan verheugen op een dochter (wat is dat gaaf om te zeggen!!), ik voel hoe bijzonder dat is.
Het geslacht was heel goed te zien, gelukkig. Na twee jongens zag ik al heel snel: 'Hey, daar zit niets. Is het dan echt een meisje?' Ons meisje lag met haar buikje lekker tegen de placenta aan, als een soort kussentje, zo zoet. We hebben haar koppie heel goed kunnen zien. Ze groeit goed, geen klompvoetjes, geen nare dingen met het hart of rug, alles is keurig. Tot nu toe dus een normale zwangerschap.
Hoewel het de derde is, blijft het iets bijzonders hoor, dat het kindje gezond is. We maakten ons geen zorgen, maar we nemen een gezond kind ook niet voor lief.
Wat het extra fijn maakte, is dat degene die de echo deed, ons ook in de eerste en tweede zwangerschap begeleid heeft. Ze ziet dus een heel gezin ontstaan. Al met al was het een heel persoonlijke en intieme gebeurtenis, vanochtend.
Ik zie dat de volgende 20 weken bij ons groepje op 20-10 is, van @Nonna1988. Spannend!!
Hoop dat het verder goed gaat met jullie en dat alle zwangerschapsklachten draagbaar zijn. Nu ga ik weer even op een roze wolk zitten