Uitgerekende datum

Dank missM, annemarie, nonna :)
Yaske, het is inderdaad best onrustig als je de baby nog niet voelt he? Mijn eerste twee kinderen voelde ik al heel vroeg, maar deze derde liet inderdaad even op zich wachten. Ik werd er ongerust door, maar mijn verloskundige verzekerde me dat het tot ongeveer 23 weken echt niet gek is als je de baby nog niet (veel) voelt - hij (of zij) kan gewoon nog te klein zijn daarvoor.
Verstandig, Nonna1988, dat je naar de fysio gaat. Vervelend dat je daar zo'n last van hebt. Mijn klachten zijn gelukkig verdwenen sinds ik geen idioot zoete dingen meer eet - mijn darmen reageerden nogal heftig op suiker. Alle professionals vinden het een wonderlijk verhaal, maar het help en daar gaat het om :)

Bessie77 wat een leuk bericht! Een dochter! Kan me voorstellen dat dat extra bijzonder is na twee zoontjes.
Yaske, ik voel ook nog niets helaas....probeer me zo goed te concentreren op gekke plopjes in mijn buik maar tevergeefs. Ik zal nog even geduld moeten hebben. Volgens mij zei mijn gynaecoloog dat mijn placenta voor lag. Zal dus nog even duren voor ik iets voel.
Wauw annemarie31, jij voelde al echt snel iets dan! Bij jouw eerste kindje ook al zo snel?

Zo te horen kunnen we een groepsles volgen bij de fysio, best gezellig nonna1988 en MissM ;)

Hallo iedereen,
Wat leuk om te lezen dat het iedereen goed gaat. Leuke echo's gehad lees ik met positieve uitkomsten, fijn zeg!Morgen mag ik weer voor een echo, ben heel benieuwd. Heel af en toe voel ik wat plopjes, maar nog niet echt schopjes. Ben nu 17,5 week zwanger. Bij de andere zwangerschappen voelde ik ook pas rond de 20 weken echt beweging dus maak me nog niet echt zorgen. Had gisteren even te veel gedaan en kreeg wel beetje last van een harde buik. Dus toch wat minder intensief bezig zijn, terwijl het op zich niet echt heel intensief was. Heb voor 10 man gekookt, dus 3 uur in de keuken gestaan. Dat was een beetje te veel van het goede zeg maar. Vanavond komen de 2e oudsten weer thuis is het huisje weer compleet. Ben lekker de hele week vrij.De enigste kwaaltje waar ik last van heb zijn de ischias en die verrekte jeuk overal. Ben gestopt met melkproducten drinken en eten en heb zalf hiervoor, maar het schiet niet erg op met die jeuk. Om de dag slaap ik gewoon erg slecht en ben/ voel me erg moe hierdoor. Ben geen goeie met weinig slaap hahaha. Nog even volhouden...

Vanmorgen naar de vk geweest. Alles zag er goed uit en bewoog lekker alle kanten op. Even gespiekt of we konden zien wat het werd. Volgens de vk is het een meisje, maar hij durfde het niet met de volle 100% zeker te zeggen. Dus met de 20 wk echo nog maar eens kijken. Maar ga er al vanuit dat het een meisje is. Scheelt weer heel veel kan alles weer gebruiken van mijn jongste :). Ik zal het lijstje weer even aanpassen.

Terug
Bovenaan