Uitgerekende datum

Hoe gaat het met jou nu @nonna1988. Voel je al wat rommelen of is het nog erg rustig in je buik. Het is immers je uitgerekende datum vandaag. Nog een beetje vol te houden?De 1e is bij mij 10 dagen langer blijven zitten dan de uitgerekende datum. Dan lijkt het gewoon zo lang te duren!Het is allemaal spannend nu...succes!

Lief @vitanova79 x
Oh spannend @nicole82 hopelijk valt t mee en snap dat je er aan toe ben alleen lijkt inleiden me niet zo fijn. Hoe wisten ze het van het vruchtwater? Echo of voelen? Succes we horen het wel!

Ja het wachten is nu echt begonnen he? Heb heel veel last van menstruatiekrampen en harde buiken gehad maar gek genoeg is dat de laatste dagen minder. Althans, de krampen, harde buiken nog wel. Maar niet pijnlijk en ook niet regelmatig terugkerend, dus het zet nog niet door. Ik hoop niet dat ik net als jij 10 dagen doorloop. Ik slaap zo slecht en heb het wel gehad nu. Maandag weer naar de verloskundige, ben benieuwd wat die ervan zegt. Tot nu toe zeggen ze ook steeds dat hij groter is dan gemiddeld, dus hopelijk is dat een reden om me dan wat eerder te gaan helpen. Al hoop ik nog steeds dat hij uit zichzelf van zich laat horen.
Ik heb afgelopen maandag ook nog een ctg en echo gehad omdat ik hem wat minder voelde, maar alles was goed en ik had zelfs nog meer dan gemiddeld vruchtwater. Succes dinsdag!

@MissM Ik krijg bij elke controle een echo. En zo zagen ze dat mijn vruchtwater minder werd.
Bij mijn vorige ben ik ook ingeleid en dit vond ik wel heel relaxt. Ik ging de maandag naar het ziekenhuis en ik kreeg tabletje om de weeën op te wekken. Pas de woensdagochtend begon het te rommelen heel geleidelijk. Tegen 14.00 uur begon het echt door te zetten, half 3 werden mijn vliezen gebroken, half 5 was ze geboren. Dus ging heel relaxt eigenlijk. De beste bevalling van de 3. Voordeel vond ik dat ik al op plaats van bestemming was en dat alles voor handen lag. Dus voor mijn gevoel vergeleken met de thuisbevalling van mijn 1e en de ziekenhuisbevalling van mijn 2e (waar ik halsoverkop van huis naar het ziekenhuis moest) was dit super relaxt!Van mij mag het wel weer op die manier :).Dinsdag moet ik weer heen en dan hoor ik het wel en ik hou jullie op de hoogte. @nonna Succes maandag!

Oh dat stelt me ook n beetje gerust jou inleid verhaal. Lag je dan wel in het ziekenhuis zo lang? Of thuis wachten?
Hier beetje zelfde als nonna. De voorween zijn. Minder geworden de laatste week. De harde buiken nog wel en buikpijn maar niet echt meer die weeën. We gaan t zien.
Nu weer op omdat ik pijn in m'n strot had, stomme maagzuur.
Hopelijk zo weer lekker slapen!
Succes maandag nonna en jij dinsdag Nicole. Ik moet ook maandag.

Ik lag al die tijd gewoon in het ziekenhuis. Had een leuke kamer met nog 3 andere vrouwen, dus was nog gezellig ook. Van mij mag het wel weer op die manier. Vond het heel prettig. En het was een leuk team die aanwezig was tijdens de bevalling en het was de enige bevalling die ik zonder scheuren heb doorstaan. Dus wat mij betreft perfect! Succes Maandag Missm

Yaske en annemarie33 super gefeliciteerd met jullie dochters!!
Wat leuk dat iedereen zo'n beetje deze weken gaat bevallen! Een half jaar geleden begonnen we met kletsen en nu zijn er al baby's!
Spannend wie de volgende is!
Ik had twee weken tot 1 week geleden veel last van harde buiken en krampen. Nu is het al weer een kleine week rustig...nonna1988 ook zo te lezen. Gek lichaam he? ;-)
Succes met de laatste loodjes dames!

Terug
Bovenaan