Hoi allemaal! Vanochtend weer bij de verloskundige geweest, nu 40+2... Het plan is als volgt, as. vrijdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis. Hier krijg ik eerst een ctg en daarna moet ik bij de gynaecoloog komen die dmv een echo zal bepalen of er nog genoeg vruchtwater is en hoe de groei van de baby is (tot nu zeggen ze steeds dat hij aan de grote kant is). Op basis van deze onderzoeken geeft de gynaecoloog dan een advies (wel/niet inleiden), maar vanaf 41 weken mag ik er altijd voor kiezen me te laten inleiden ookal vindt de gyn het nog niet nodig. Een beetje afhankelijk van wat er vrijdag dus wordt besloten, komt de vk me eventueel zondag strippen. Dat schijnt na 41 weken toch vaak goede resultaten op te leveren. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Binnen nu en 2 weken heb ik sowieso mijn zoontje in mijn armen, onwerkelijk om dat nu echt te beseffen! Ik hoop dat hij toch nog besluit uit zichzelf te komen. We wachten rustig af. Het lekkere weer doet me goed en ik slaap iets beter dus dat scheelt op de dag. Vorige week zat ik er echt doorheen en dacht ik laat hem alsjeblieft komen, nu vind ik het niet zo erg dat hij nog even blijft zitten. Neemt niet weg dat ik bij ieder krampje en pijntje hoop dat het doorzet in weeën, maar tot nu toe geen geluk helaas.
Veel succes met de laatste loodjes allemaal, ik weet hoe zwaar ze kunnen zijn!
Veel succes met de laatste loodjes allemaal, ik weet hoe zwaar ze kunnen zijn!