Uitgerekende datum

Hoi allemaal! Vanochtend weer bij de verloskundige geweest, nu 40+2... Het plan is als volgt, as. vrijdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis. Hier krijg ik eerst een ctg en daarna moet ik bij de gynaecoloog komen die dmv een echo zal bepalen of er nog genoeg vruchtwater is en hoe de groei van de baby is (tot nu zeggen ze steeds dat hij aan de grote kant is). Op basis van deze onderzoeken geeft de gynaecoloog dan een advies (wel/niet inleiden), maar vanaf 41 weken mag ik er altijd voor kiezen me te laten inleiden ookal vindt de gyn het nog niet nodig. Een beetje afhankelijk van wat er vrijdag dus wordt besloten, komt de vk me eventueel zondag strippen. Dat schijnt na 41 weken toch vaak goede resultaten op te leveren. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Binnen nu en 2 weken heb ik sowieso mijn zoontje in mijn armen, onwerkelijk om dat nu echt te beseffen! Ik hoop dat hij toch nog besluit uit zichzelf te komen. We wachten rustig af. Het lekkere weer doet me goed en ik slaap iets beter dus dat scheelt op de dag. Vorige week zat ik er echt doorheen en dacht ik laat hem alsjeblieft komen, nu vind ik het niet zo erg dat hij nog even blijft zitten. Neemt niet weg dat ik bij ieder krampje en pijntje hoop dat het doorzet in weeën, maar tot nu toe geen geluk helaas.
Veel succes met de laatste loodjes allemaal, ik weet hoe zwaar ze kunnen zijn!

Klinkt goed Nonna. Ja gek idee he dat je vk binnenkort je mannetje in je armen heb.
Ik herken je rust nu wel een beetje. Zo lang kan het niet meer duren dus die paar dagen maken ook niet meer uit.

Bij mij was alles goed, al heb ik wat druk op m'n blaas ze zei als je vanacht niet bevallen ben laat je urine dan maar even checken. Heb de Tens in huis geleend van vk. Ze zei een paar keer als je vanacht gaat bevallen heb je hem alvast dus heb hoop haha...

Succes morgen Nicole heb je controle toch?
Gek he dandelion dat het opeens weer rustig is. Succes jij ook.

Ben benieuwd missm misschien was het een voorgevoel van de vk? Spannend hoor!! Ik wil inderdaad ook graag de tens huren als ik ga bevallen. Ik hoop dat hij op dat moment beschikbaar is!

Haai dames!

Succes jow spannebd nu :)
@hier proberen in een ritme te komen... gisteren avond van 17:00 tot 23:00 Dani proberen te troosten die steeds wilde blijven drinken aan de borst...ik had al gelezen over regeldagen en clusteren...was wel even wennen dus vandaag ga ik echt bij proberen te slapen dit is zo slopend. En dit is pas 1 avondje amaiiii

Succes!!

Ik heb straks om 10.00 uur de controle. Was zondag ook al even geweest, vanwege voelen van minder leven. En omdat ik niet zo heel veel vruchtwater meer heb zat het me niet lekker. Ctg gehad in het ziekenhuis en vruchtwater is opgemeten. Het moet tussen de 5 en de 20 zijn en dat van mij zit op 8. Niet bijster veel, maar toch genoeg. Nu beweegt ze alweer alle kanten op. Dus ze had die dag er niet zo veel zin in denk ik. Toch voel je je dan een beetje lullig dat je dan gebeld hebt. Ook al kun je beter 1x te veel voor niks gaan dan 1x te laat natuurlijk. Maar ja...ik was iig wel weer gerustgesteld dat het wel allemaal goed was. Wat ik wel een domme opmerking vond van mijn vk was dat hij zei: nou je hebt al 3 goede zwangerschappen doorstaan, moet wel heel raar lopen als het met deze niet goed zou gaan. Ik denk dan elke zwangerschap is anders hoor. Kan altijd wat gebeuren toch? Beetje vreemd vond ik dat. Ik bedoel bij de andere kinderen had ik haast een bad vol met vruchtwater. Nou ja...ik heb vandaag de vrouwelijke vk, daar kan ik het wat beter mee vinden. Ik hou jullie op de hoogte en succes iedereen...hoop dat het allemaal voorspoedig mag gaan tijdens de bevalling!!

Jeetje nicole dat is zeker een rare opmerking zeg!
Luister maar gewoon naar je eigen gevoel ik heb ook regelmatig een ctg gehad waaruit bleek dat alles gewoon in orde was.
Mijn gynaecoloog zei al zit je hier 10 x liever dat dan te laat dus voel je niet schuldig!!

Succes nog even he hihi

Terug
Bovenaan