Uitgerekende datum

Hebben jullie ook zoveel moeite met slapen? Heb sinds een paar dagen ontzettend veel last van maagzuur dat ik er gewoonweg niet van kan slapen. Raak een beetje oververmoeid. Dinsdag vk controle en maar even gaan vragen wat te doen, want niks helpt meer. Rennies, vla etc andere middeltjes helpen allemaal niet. Eén oplossing ze moet eruit!!

Nicole herkenbaar!!! Ik slaap ongeveer 3 a 4 uur per nacht! Ik heb het vandaag ook voor de 2e keer aangegeven bij de vk maar ze ging er niet echt op in.. Dat het de laatste loodjes waren en ik nog even vol moest houden, en dat ze voor me hoopte dat ik er deze week bij zou zitten..

Balen he dat slapen. Nicole probeer eens antagel. Is een drankje en helpt best goed ik neem er nog wel 2 rennies vaak naast die liggen nl op m'n nachtkastje. En kan bijna nix meer eten of drinken.
Ik was grieperig achteraf dus heb een soort kalmeringspilletje gekregen van de vk omdat ik zoveel krampen had en misselijk was en hoofdpijn. Toen kon ik ff goed slapen.
Hopen maar dat onze kindjes snel komen. Laatste loodjes zijn zo erg zwaar!

Afgelopen dinsdag vk controle gehad. Blijkt dat mijn vruchtwater minder is geworden. Dinsdag weer heen en weer controleren. Als weer minder is wordt ik waarschijnlijk ingeleid. Spannend allemaal...Ene kant hoop ik erop, want ben er wel aan toe. Verder beweegt ze goed...in afwachting!

Terug
Bovenaan