Uitgerekende datum

Spannend Nonna!

Hier rustig aan. Lig nog veel in bed. Flinke pijn van ondere en nu is de stuwing begonnen.
Kleine doet t heerlijk. Huilt bijna niet en is erg tevreden. Z'n grote broer is erg trots en wil met alles helpen. Soms wordt t hem wel even te veel hijs erg moe dus soms wat opstandig. Morgen lekker weer naar school en dan kan ik ook wat beter overdag slapen denk ik want een kleuter in huis is nooit stil haha!

Succes met de laatste loodjes!

Nicole82
Het gaat best goed eigenlijk! Nog wel moe etc...dus ik probeer rustig aan te doen :)
Valt niet mee want in je hoofd denk je van alles te kunnen alleen is dit niet het geval...
Verder nog zoeken naar een ritme...Dani is al twee weken verkouden zo zielig! Ook ben ik wat aan het stunten met de voeding, ze spuugt redelijk vaak. Dus nu even kijken of ze er echt last van heeft of dat het overgaat. Ff nutriton in haar flesjes toevoegen en dan hopen dat er geen bijwerkingen zijn daarvan :)

Ik heb nu 4 flesvoedingen en 4 borstvoedingen dus langzaam afbouwen omdat ik nu sinds 2 dgn moet bijvoeden na de borst...dat lijkt me niet de bedoeling...

Hoe gaat het bij jou Nicole82? Spannend zeker!!?

Ik dacht dat het gisteren eindelijk zou gaan beginnen, maar het zakte helaas weer af. Dus we blijven lekker afwachten op de grote dag. Morgen weer naar de vk voor controle. Dagen zijn alleen erg lang zo. Morgen maar weer even afwachten wat de vk weer zegt.

Terug
Bovenaan