Uitgerekende datum

Nou nicole82
Die kleine van jou zit nog prima denk ik :p
Ik hoop dat het doorzet echt want je geduld raakt ook wel op zo haha
Hoe is het verder met de andere dames in deze lijst?? Brandje en yessica? en nonna??

Ik hoop het ook, want er gebeurd nog niet zoveel. Ben gisteren weer even flink door het huis gegaan, schoonmaken etc... Ik denk als ik misschien druk bezig ben dat het dan misschien iets doet. Maar ze zit wel lekker comfortabel daarbinnen.Maandag maar weer naar de vk en dan eis ik gewoon voor een inleiding, want wil niet na 42 weken bevallen dat ik dan 8 weken later weer moet gaan werken. Pffff...

Nee als jij doorgeeft aan jouw baas dat je bevallen bent dan geeft die dat door aan het uwv :)
Ik heb wat dat betreft geluk dat ik met 38 weken bevallen ben dat ik toch nog 12 weken had...
Maar dat komt vast goed! Zeg die van jou blijft echt liever zitten he??

Liefss

Lieve allemaal, vorige week op 15--03-2015 is onze lieve zoon Phyllon geboren! Hij woog 4350 gram en is 49 cm lang. We hebben een heftige start gehad, met spoed naar het zkh omdat hij in het vruchtwater gepoept had. Uiteindelijk na 15 uur weeën is hij met een keizersnede ter wereld gekomen. Heel anders dan Hoe ik het me had voorgesteld, maar we zijn blij dat hij er is! Nu bijkomen, rusten, elkaar leren kennen, genieten. Veel liefs en succes voor jullie met de laatste loodjes.

Nonna gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Klinkt idd heftig allemaal. Nu lekker genieten van je zoon!!
Die van mij blijft idd liever zitten. Tropisch bloed van haar vader, die geef ik maar de schuld. Is te lui om te komen...hahahaVandaag de uitgerekende datum al bereikt en nog steeds geen voortekenen. Dus morgen maar weer naar de vk voor controle en hopen dat ik ze kan overhalen om me te laten inleiden, want ik ben er echt klaar mee.

Terug
Bovenaan