Uitslag fertiliteitsondezoek

Hihi, nee ik zal er niet teveel overnadenken. Ik hoef hem niet te helpen, want zo'n potje vullen kan hij heel goed zelf, zonder hulpmiddelen, dus dat scheelt weer. Maar het is wel grappig inderdaad! Ik zei al op weg naar het ziekenhuis moet je gewoon zeggen, aan de kant, groepsvervoer, hihihi!

Ik geef regelmatig les in de vruchtbare dagen. De ene keer snapt hij het, de andere keer niet. Vind dat ook niet zo belangrijk. Als ik het maar weet en als hij maar op de juiste dagen met me wil vrijen, maar dat is gelukkig nooit een probleem.

XX

Haha die van groepsvervoer is een goeie.. hihi.. me collega zit me heel gek aan te kijken.. en vraagt waarom ik zit te lachen,.. hihi

Ja precies.. Me vriend smst net.. vanavond kindjes maken toch?? hihi..nee schat..

Haha.. nee hij weet wel dat ongesteld zijn foute boel is.. maar dat was het tijdens de pil ook nog.. hihi..

En dat met die vruchtbare dagen begrijpt ie en beetje.. Elke keer om de dag dat begrijpt ie.. maar meestal als ik zoiets heb van nou vanavond nog 1 keer en dan is het weer mooi geweest voor deze rond dan zegt ie altijd na de laatste keer.. je bent vruchtbaar zeker? ik hoezo? ja omdat we eergisteren ook al sex hebben gehad.. Dan zeg ik altijd je bent lekker snel van begrip dat doen we al 2 weken en had 5 dgn geleden me eisprong.. dan heeft ie dat niet eens doorgehad..

hahaha

xxx Mamoetje

Hey meiden,

We have dropped the package! Er was wel een druppel naast gegaan, dus laten we hopen dat dat niet heel ernstig is. Het potje is ook echt te klein gewoon.
Nu is het afwachten.
De uitslag wordt digitaal aangeleverd bij de huisarts, dus we kunnen proberen vrijdag al te bellen. Anders wordt het begin volgende week!

Ik hou jullie op de hoogte!

XX

haha.. gemorst.. hihi.. nou maakt toch niet zoveel uit denk ik?!? Heeft ie het wel gezegd? Ik ga voor je duimen.. En heb de hele ochtend aan jullie gedacht! (zelfs bij de tandarts.. hihi)

Ellen, hoe is het met jou? Heeft het al doorgezet?

xxx Mamoetje

Whahaha, wat lief dat je aan me denkt bij de tandarts!!
Hier nog 1 dag wachten. Laten we hopen dat er morgen een uitslag is en dat deze positief is... Vanavond ga ik maar fanatiek sporten, dan ben ik goed moe, snel slapen en is het snel morgen met hopenlijk een antwoord op een heleboel vragen....

Hoe is het met jullie?

XX

Wij hadden pas na 2 weken een bel afspraak voor de uitslag.. dan maak je je ook helemaal gek. hihi.. Lekker sporten vanavond  dan is het eerder morgen! Hoelaat heb je een belafspraak of mag je bellen wanneer je wilt?

HIer gaat het wel goed.. ongie zo goed als weg.. en nu weer een beginnende blaasontstekking.. dus zit alweer aan de   cranberrie tabbletten.. moet zeggen begint al te helpen.. Ik maak me een beetje zorgen om EllenAnn, waar is ze gebleven?

xxx Mamoetje

Hoi hoi,

hier ben ik weer, lief dat jullie je zorgen om mij maken, maar dat hoeft echt niet hoor!
De RD's hebben goed doorgezet, balen zeg! Maar goed, ik zit dus weer flink aan de pijnstillers en kom pas net mijn bed uit en kan bijna niet wachten tot ik er weer terug in kan. Lekker helemaal opgekruld liggen, dan heb ik het minste pijn.......
Vandaag nog en morgen gaat het, als het goed is, weer wat beter.

He Rossia, spannend zeg, morgen de uitslag! Ik zal voor jullie duimen.

Nou, ik hou het even kort vandaag,kom snel weer langer kletsen!

liefs.

EllenAnn, ben blij weer even wat van je te horen.. Ga maar weer lekker je bedje in! Hoop voor je dat het morgen alweer wat beter gaat..

Wel rot voor je dat het toch door heeft gezet.. Nu deze maand of volgende maand naar door met de IVF?

Sterkte,

Rossia, nog 24 uur en dan weet je de uitslag al!! Ben nog steeds aan het duimen voor je.. Laat je nog even weten hoelaat je gaat bellen!?!

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan