Uitslag fertiliteitsondezoek

Hey Lieve meiden,

Bedankt voor alle opbeurende en positieve woorden.

Ik heb het gisteravond mijn ouders verteld en zij  hebben lekker met mij meegehuild en dan hoor je de teksten van je moeder die je wilt horen. Gewoon de standaard zin "het komt allemaal goed" zijn de meest troostende woorden die je dan van je moeder kunt horen.'

We hebben de uitdraai van de test nu gezien en het is echt niet best. We hebben er goed over gepraat en voordat we nu doorgaan naar de Gyn hebben we besloten dat we eerst een doorverwijzing willen naar een Uroloog. Wellicht zit er wel gewoon een verstopping die met een kleine ingreep verholpen kan worden.... We willen dit eerst onderzocht hebben alvorens we over gaan tot de medische molen van ivf, icsi en alle hormonenrotzooi! Maandag gaat Rossiaman gelijk bellen voor een verwijzing. We hebben afgesproken alles met 1 stap tegelijk te doen. Dus de eerste stap is nu de Uroloog!
Zo ik heb groot feest vandaag dus ga snel douchen en op pad!

Dikke zoen

Hee Meiden,

Rossia: Meid hoe gaat het met jullie? Alweer een beetje bijgekomen van de schrik? Goed dat jullie eerst naar de Uroloog gaan.. Misschien is er inderdaad wel iets verstopt. Hoop echt voor jullie dat het goed komt en dat jullie heel snel een wonder mogen meemaken! En wat je zegt.. De troostende woorden van je ouders werken als de beste!

EllenAnn: MEid ben je alweer een beetje van je pijn af? Nog 1 ronde las ik op de klusbabes.. Ff stiekum ingebroken hé.. Gezellig. maar ga nu echt voor jullie ook heel hard hopen.. adt hoef je al die elende met hormonen spuiten en zo niet te doen!! Meis, succes!!

Nou ik weet neit meer of ik het al gezegd had.. Maar ik heb vrijdag het ziekenhuis hier gebeld en een afspraak gemaakt voor 12 sept. om 9 uur!   Ben er toch wel emotioneel onder dat we dat moeten doen.. valt me toch wel zwaar had het niet verwacht, dacht er neit over van de 1e maand is het raak.. maar had wel gedacht dat het na een maand of 6 wel was gelukt.. ach, we hebben nog 1 ronde om het zelf te doen..

Ga even werken!!

Hey Mamoetje,

Vandaag hebben we telefonisch contact gehad met de huisarts... Hij zag het nu niet om Rossiaman door te sturen naar een uroloog. Daar zijn wij het niet mee eens. Rossiaman heeft morgen een afspraak met hem om het persoonlijk even door te spreken. Wij willen toch namelijk eerst naar een uroloog alvorens een afspraak te maken bij een Gyn. Dus wordt morgen weer vervolgd...

Jij dus ook de stap gezet voor de Gyn. Dat lijkt me zo moeilijk. Ik denk dat het voor mij ook een hele stap zal zijn om dat straks te doen. Al die ellende die ons te wachten staat, niets aan! Je  moet maar denken, het is voor een goed doel.... Ik leef met je mee hoor en dikke virtuele knuffel van mij voor jou!

EllenAn, hoe is het met je? De pijnen weer een beetje gestabiliseerd. Ook voor jou een spannende laatste maand....

Wanneer is jullie volgende NOD?

Liefs Rossia

En het vervolg:

Nou, van deze HA worden we niet veel wijzer. Hij wil ons nog steeds niet doorverwijzen, want hij zegt dat een uroloog geen techniek heeft om een verstopping op te sporen... U zegt.... Wat kan een uroloog dan wel. Aangegeven dat we vinden dat de substantie van de sperma volgens Rossiamans inziens is veranderd van dik stropering, naar dun vloeibaar. Ook dat was geen reden om door te verwijzen. Hij heeft wel gezegd dat Rossiaman wat kleinere ballen heeft, maar dat was een rekbaar begrip, want iedereen is anders..

Plan de campagne: de HA gaat in de archieven om alle informatie van de operatie van vroeger boven tafel te halen en hij gaat bellen met een uroloog voor overleg. De uitslag hiervan horen we (ja hoor daar is ie weer) volgende week...

En last but not least, zei hij nog even dat het een ICSI behandeling zou worden met een punctie. Hij kan dus niet op de stoel van een uroloog zitten, maar wel op de stoel van een Gyn?? Sorry hoor, maar ik heb echt geen goed gevoel bij deze man!

Nog 3 weken en dan kan ik het hele verhaal neerleggen bij mijn eigen huisarts, eens kijken wat die ervan zegt. Wij gaan in ieder geval door totdat we een uroloog hebben gezien, met of zonder doorverwijzing!
Vanmorgen nog een lage temperatuur, maar geen smiley. Verwacht hem morgen, dus ben benieuwd! Vanavond maar weer even sexen!

Liefs Rossia X

Wat een vreselijke man is dat zeg! Kan je het ziekenhuis niet bellen en ej verhaal uitleggen, misschien wil hij je wel zonder doorverwijzing helpen!?! Je kan het altijd proberen! Maar volgens mij wat jullie bedoelen is of er misschien ergens een spatader zit ofzo?!? Of iets anders, bij mijn vriend hebben ook met een echo zijn hele zaakje van binnen bekeken.. Denk dat ze dat overal wel doen.. en daar zie je dan ook of er wat mis is.. Mijn vriend heeft een kleine spat ader maar dat maakt neits uit.. Maar al ik jou was zou ik gewoon het dichtsbijzijnde ziekenhuis bellen en bij de afdeling vragen of je alsnog een afspraak mag maken!

Ellen: Hoe is het met jou meid, Zag dat je bij ons ingebroken had.. hihi.. nog 1 ronde meid! toitoitoi!

xxx Mamoetje

Hoi !

Hier weer even een berichtje van mij. Heb twee flinke baaldagen achter de rug. Had het er in een keer heel erg moeilijk mee dat we naar alle waarschijnlijkheid het IVF traject in moeten. Kon het in een keer niet hebben dat het bij ons op de natuurlijke weg niet zal lukken. Voelde me mislukt en emotioneel zat ik er echt even helemaal doorheen. Heb natuurlijk altijd al geweten dat de natuurlijke weg bij ons een moeilijke weg zou worden, maar heb ook altijd gedacht dat we dat niet nodig hadden, dat we voor die tijd al wel aangeteld zouden zijn. Ineens ging de knop om en kwam het besef. Maar gelukkig heb ik er in mijn omgeving heel veel over kunnen praten en gaat het weer een stuk beter. We zien het weer zonnig in en gaan er voor de volle 500% voor!

Rossia, jeetje wat raar zeg dat je niet doorverwezen wordt naar de uroloog! Hopelijk denkt je eigen ha daar straks anders over! Sterkte meid en kop op he!

Mamoetje: Ja ik had even ingebroken bij de klusbabes. Drukte perongeluk het verkeerde topic aan en ging toen bladeren om te kijken waar ik was gebleven met schrijven en toen kwam ik de foto's van het kamertje van Rimke tegen en daar moest ik echt even op reageren. was zo enthousiast! Pas toen ik het de foto's zag had ik in de gaten dat ik op het topic van de klusbabes zat en niet bij het aprilstoppers topic! Wil je rimke namens mij bedanken (en de andere ook voor hun lieve reacties naar mij) en zeg maar tegen Rimke dat ik een tekst voor onze eigen slaapkamer heb besteld en we als we de babykamer ooit kunnen gaan inrichten ook voor daar een tekst ga bestellen. Ik ben actief op het aprilstoppers forum en af en toe hier en dan ook nog de klusbabes, dat wordt me iets te veel. Vandaar dat ik maar 1 berichtje had geplaatst daar. Maar het zijn ook hele lieve meiden hoor, maar ik kan het nu al bijna niet bijhouden. vandaar.

Groetjes!

Liefs Ellen.

Ellen: Ik zal haar zo wel even bedanken.. ze is er vanavond pas weer misschien dus je zal niet gelijk een reactie terug krijgen!

Ik had van de week ook zo'n dag als jij, wij wisten van te voren ook dat het moeilijk zou worden.. Maar dat nu mijn vriend goed is en ik naar de gyn meot.. dat hadden we nooit verwacht dus met nog meer klote dingen en klote nieuws had ik het maandag ook even moeilijk.. ik denk dat iedereen dat wel een keer heeft !

Sterkte meis! ik hoop dat jullie allebei snel een pos. test in handen hebben!

xxx Mamoetje

Hallo Dames :)

Ik was zelf even aan het rondzwerven op het forum en zag Ellenan hier rondzwerven en dacht kom haar ff een  geven. Bij de aprilstoppers hopen we allemaal natuurlijk dat het nog lukt voordat IVF wordt ingezet.

Ik heb jullie verhalen gelezen en geef bij deze jullie allemaal een !

*gaat nu verder zwerven *

Terug
Bovenaan